Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski
515
BLOG

mam 6 tys. zł, żona Danuta wydaje 7 tys, bankrutuje Pomożecie?

Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski Lech Wałęsa Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

"Miałem wiele wyjazdów zaplanowanych. Miałem lecieć do Włoch, Niemiec, USA i w inne miejsca i to mi wszystko padło niestety '

"Za gościnny wykład polski noblista otrzymywał od 10 tys. do 100 tys. euro. - Zarabiam na zachodnich kapitalistach"

Dopóki na świecie szaleje koronawirus wykłady zawieszone.

"Bankrutuję teraz"

" Muszę zarobić przecież na utrzymanie siebie i żony. A za friko robił nie będę przecież, ja już za friko robiłem przed 1989 r."

"Mam dużą rodzinę, dużo wnuków, dzieci. Rozdaję im pieniądze, a jaki mam wybór? Gnębią moją rodzinę przecież"

Wałęsa  w rozmowie z "Super Expressem".

--------------------------

Pomożecie, byłemu biednemu prezydentowi?


interesuje sie polityką, historią, literaturą, turystyką, filmem, fotografiką; kocham demokrację i prawde nieznosze obłudy fałszu i piaru

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka