16 obserwujących
581 notek
524k odsłony
316 odsłon

Rzeczywiste skutki zderzenia samolotu z drzewami - a nie wg bajek MAK/Laska.

Wykop Skomentuj1

  Wg narracji  rosyjskiej, powielonej  przez  Laska  i jego  doradcę  prof. Artymowicza  wspartego  przez  krajowego  zapalczywego ignoranta  mgra  Fizyki Michała  Jaworskiego;   tak duży stopień  rozdrobnienia  wraku Tu-154  w  Smoleńsku  wynikał  w znacznym  stopniu  z tego, że samolot  zderzał  się  z drzewami  , którymi  porośnięty  był  teren  przed  katasftrofą.


W  rzeczywistości ani nie było tam  wiele ani dużych drzew,  ani  zderzenia  z  drzewami  tej wielkości  nie mogły  w istotnym  stopniu  przyczyniać się do rozdrabniania  kadłuba.


Skąd  to wiadomo ?

- ano choćby  na podstawie  porównania  z innymi   katastrofami.

np.

katastrofa  samolotu  DC-9 ( mniejszego, lżejszego , 2 silniki w ogonie)  w Charlotte  w 1994 roku.

https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Reports/AAR9503.pdf



- w momencie  zderzenia  z ziemią samolot  miał  prędkość  ok, 260  km/godz a na drodze jego ruchu  stały  spore  dęby !!

image


Dobrze widać  to na zdjęciu:

image


a tak wygląda  to co zostało  z kadłuba samolotu  DC-9 po zderzeniach  z tymi  dużymi  dębami:


https://www.charlotteobserver.com/news/local/news-columns-blogs/retro-charlotte/article93074917.htmlimage


jak widać , fragment końcowy  kadłuba  zachował sią  w pełnej objetości a nie sama  burta jak w przypadku  Tu-154

(  cześć kadłuba  DC-9 uległa stopieniu  w pożarze-  czego  w Smoleńsku  nie było)

dla porównania: stopień  rozdrobnienia  Tu-154:

image


Wniosek:  stopień  zniszczenia  kadłuba  Tu-154  jest nie przystający  do parametrów  zderzenia  i wynika  z wybuchu i/lub  innych działań osób trzecich.

.

Uzupełnienie

Wykop Skomentuj1
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Polityka