Aż trudno uwierzyć , że wpisali to do Raportu " najlepsi polscy eksperci lotniczy" z Komisji Laska.
Dane pochodzą z Załącznika nr 4 Geometria zderzenia samolotu
z tabeli nr 1:
gdy patrzy się nie, zamieszczone w Tabeli 1 - to tylko wygląda jak zbiór liczb i danych, nie wzbudzają specjalnych podejrzeń:
Odległość od progu pasa 625 m ; kąt pochylenia 18,9 stopnia ( wysokość radiowa 17m)
Zderzenie z ziemią:
Odległość od progu pasa 535 m; kąt pochylenia -6 stopni *)
(* parametr wyliczony)
wyraźnie zaznaczono, że samolot przeszedł z dodatniego kąta pochylenia na ujemny
gdy się te dane przeniesie na rysunek ( proporcje zachowane) sprawa wygląda zgoła odmiennie:

( dla uproszczenia samolot pokazano w fazie obrotu o 180 stopni)
Wg ekspertów Laska samolot na odcinku 90 m zmienił kąt pochylenia o prawie 25 stopni.
To jest fizycznie niemożliwe.
Dane z Tabeli o zmianie kąta pochylenia z Raportu Laska przedstawione na wykresie:

Takie akrobacje to może jest wstanie wykonać samolot myśliwski Su-27
albo był w stanie - polski myśliwiec P-11 z II wojny światowej
samoloty akrobacyjne
ale nie 80 tonowy , ogromny samolot pasażerski !!!!
- O co chodzi ???
- Czy to tylko błąd czy celowe fałszerstwo ??
- Kto jest autorem tych wyliczeń ( *) ) ??
Firmował je dr Lasek.
Dodatek:

Dodatek****
I generated a maximum pitch rate of about 5°/s in the latter part of the rotation manoeuvre, but even this aggressive pull did not trigger the tailstrike protection.
https://www.flightglobal.com/flight-test-boeing-777-300er-fast-and-heavy/52568.article
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka