Jako to wielokrotnie na przykładach pokazywaliśmy, nie jest fizycznie możliwe , aby w "zderzeniu o małej energii " - jak celnie parametry zderzenia z podłożem określił sam dr Maciej Lasek - samolot uległ takiemu rozczłonkowaniu - rozpadowi na drobny MAK.
Potwierdziła to - oczywiście- ekspertyza- symulacja wykonana przez fachowców z NIAR Wichita.
Oto znaleziony przeze mnie w zasobach raportów z katastrof - kolejny przypadek:
Upadek samolotu pasażerskiego na grzbiet a zniszczenia kadłuba...
upadek na plecy tuż po starcie - z prędkością ok 275 km/godz
Mały samolot pasażerski Canadair Challenger CL600 uległ prawie natychmiastowemu przeciągnięciu z powodu oblodzenia, zaczął szybki obrót, spadają zaczepił skrzydłem o podłoże i spadł w pozycji odwróconej.
wszystkie 5 osób na pokładzie zginęło
https://aviation-safety.net/database/record.php?id=20020104-0
I co ?
Jakie były skutki zderzenia ?
Czy kadłub był cały rozkawałkowany ?
..
Oczywiście nie
kto ma odwagę zmierzyć się z prawdą może otworzyć ten link i zobaczyć
"co zostało" z samolotu po upadku w pozycji odwróconej i pożarze:
https://aviation-safety.net/photo/7434/Canadair-Challenger-604-N90AG
Szok i niedowierzanie
że tylu ludzi w Polsce dało się nabrać na kłamstwa MAK.
Zobacz też:
https://www.salon24.pl/u/niegracz/843599,razaca-niekompetencja-zespolu-laska-rozpad-kadluba-zniszczenia-tu-154
https://www.salon24.pl/u/niegracz/844144,lockeed-electra-jak-tu-154
Przy okazji:
Już 555 tysięcy odsłon na moim blogu!