Raport Laska pełen jest niezgodności, sprzeczności, bzdur niezgodnych z fizyką.
Kolejny przykład:
Jakim cudem paliwo miało by się wylewać po prawej stronie skoro oderwana została końcówka skrzydła lewego;
paliwo mogło by zacząć spadać na stronę prawą dopiero za pkt. 7. , gdy przechylenie samolotu przekroczyło 90 stopni.
Powinno było by się wylewać już zaraz po brzozie- na drzewostan, ulicę - tam nie było śladów paliwa.
Lasek przypomniał, że w zbiorniku paliwa samolotu - w momencie zderzenia z brzozą - znajdowało się ponad 420 kilogramów paliwa.
Wnioski obserwacje.
1. Slady paliwa na ziemi są niezgodne z narracją MAK.
2. Miejsce widoczne w raporcie Laska- pokazane na schemacie - uważane za miejsce rozlania i spalenia paliwa z samolotu Tu-154 nie może być miejscem rozlania tego paliwa; co się tam paliło i dlaczego - nie wiadomo.
3. Komisja Laska nie wyjaśniła co się stało z prawie 10 tonami paliwa z Tu-154.
4. Resztka paliwa w bakach centralnych nie mogła spowodować takiego zniszczenia centropłatów jak to sugerował MAK i w taki sposób jak to sugerował MAK:
Eksperci rosyjskiej prokuratury badający wrak w dniach 17-23 września bardzo dokładnie opisali rozległe zniszczenia lewego centropłata, obejmujące całkowitą destrukcję żeber, poszycia zewnętrznego i wygięcia poszycia dolnego oraz kesonów bakowych. Stwierdzają też, że nastąpiło to na skutek olbrzymiego ciśnienia wewnętrznego, a więc wybuchu. Przypisują to jednak nie eksplozji materiału wybuchowego, lecz wytworzenia się uderzenia ciśnienia hydraulicznego, znajdującego się w baku paliwa"(Podkomisja)
***
https://www.rp.pl/artykul/1058406-Konferencja-smolenska---relacja-na-zywo.html
19.00
W dyskusji generalnej naukowcy skupili się na problemie paliwa. Padały pytania co się z nim stało jeśli doszło do wybuchu. I dlaczego nie było go w próbkach fizykochemicznych jeśli do wybuchu nie doszło i się rozlało po wrakowisku.
***
Zobacz też:
https://www.salon24.pl/u/tommy-lee/252070,gdzie-jest-paliwo-i-inne-zagadkihttps://www.salon24.pl/u/tommy-lee/252070,gdzie-jest-paliwo-i-inne-zagadki
https://www.salon24.pl/u/tornado/995112,smolensk-gdzie-sie-podzialo-10-ton-paliwa-lotniczego-czyli-szczescie-w-nieszczesciu
***
Dodatek:
-co na temat zbiorników paliwa w skrzydła miał do powiedzenia propagandzista MAK- profesor astrofizyki z Uniwersytetu w Toronto- po godzinach próbujący się wymądrzać na temat "katastrofy" w Smoleńsku:
you-know-who Re:Bardzo duże różnice 09.10.10, 20:25