18 obserwujących
956 notek
677k odsłon
  256   0

12 lat po Smoleńsku wyznawcy narracji MAK nie wiedzą jak zniżał się Tu-154 !!!

image

jak wyrównywała- kiedy nie wyrównywała ?

wystarczy zajrzeć do  raportu MAK:

https://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/Tlumaczenie-finalne-projektu-raportu-koncowego.pdf

str. 180

   Dalsze czynności załogi w celu doprowadzenia samolotu do ustalonego zniżania
z prędkością pionową 7-8,5 m/s (zamiast normalnie obliczeniowych 3,5-4 m/s) potwierdzają
powyższe przypuszczenie i świadczą o próbie załogi „doganiania” ścieżki zniżania.

   Taka średnia pionowa prędkość zniżania utrzymywana była przez załogę aż do podjęcia przez nią działań w celu
uniknięcia zderzenia samolotu z przeszkodami,

3. Powstanie nieuzasadnionej dużej prędkości opadania w celu naprawy błędu
wysokości. Po przelocie nad DPRM, załoga najprawdopodobniej rozumiejąc, że znajduje się
nad ścieżką, zwiększyła prędkość opadania do 8 m/s (.

Jednakże, taka prędkość pionowa (8 m/s) pozostała aż do chwili zapoczątkowania działań w celu ominięcia przeszkód. (Hrw=30m), 

( tu akurat podają  wysokość radiową  30m..)



Od X lat ci oszuści oszukują bywalców  Salonu:; manipulują, kłamią  , hejtują tych którzy kwestionują narrację MAK

 nudna- teoria

Michał  Jaworski

Gwant

Maciaszczyk

Syzyf

Jaki-taki

i inni


ale jak widać sami pogubili się w swych kłamstwach i teraz kwestionują raport MAK !!!


W raporcie Laska wygląda to jeszcze gorzej:

Sekundę później, o godz. 6:40:58.5 nastąpiło zwiększenie
ciągu oraz zdecydowane ściągnięcie wolantu na siebie. Zdarzyło się to 1187 m od progu pasa,
na wysokości 16 m RW i na wysokości 5 m poniżej poziomu lotniska.


- I Lasek  podpisał się pod taka bzdurą, jakobysamolot Tu-154 przeszedł na wnoszenie rozpoczynając manewr  go-around na wysokości 16 m nad podłożem - co z uwagi na wznoszący się teren w praktyce oznacza

rozpoczęcie manewru ok 6-7 m nad poziomem odniesienia !!!

Absurd !!!


 o manipulant Jaworski wychwala i raport Laska  i książkę  Laska.


***


Dodatek:

Wniosek końcowy  komisji MAK  o przyczynach katastrofy samolotu Tu-134


    Причиной катастрофы явилось нарушение экипажем минимума погоды аэродрома Лиепая при попытке установить визуальный контакт с земными ориентирами и ошибка в технике пилотирования, выразившаяся в непроизвольном увеличении вертикальной скорости снижения до 8 м/сек, исключившем возможность благополучного ухода на второй круг с высоты 60 метров.

Przyczyną  katastrofy było naruszenie  przez  załogę minimum pogodowego   lotniska Liepaja przy próbie ustanowienia  wizualnego kontaktu z punktami na ziemi i błąd w technice pilotowania , wyrażający się

w niedopuszczalnym  zwiększeniu prędkości zniżania
  do  8m/s , co wykluczało  możliwość bezpiecznego odejścia na drugi krąg z wysokości 60m

**

 Uzupełnienie  2

Wystąpienie płk. Ryszarda Filipowicza na konferencji
prasowej w dn. 27.03.2015 r., w którym prezentuje ustalenia
biegłych w zakresie przebiegu lotu Tu-154M w dniu
10.04.2010 r.


Biorąc, bowiem pod uwagę, że wysokość potrzebnado wyprowadzenia samolotu ze zniżaniem z prędkością opadania 8m/s,
12 przy pracy silników na tzw. lotnym małym gazie, tj. 60% prędkości
obrotowej sprężarki niskiego ciśnienia, wynosi50 m, to w warunkach
pracy silników na tzw. około naziemnym małym gazie
(tj. 31,4 % prędkości obrotowej sprężarki niskiego ciśnienia),
najpierw należy zwiększyć prędkość obrotową silników do lotnego
małego gazu, co trwa ok. 3 s, a to powoduje, że

bezpieczna wysokość,
na której należy podjąć decyzję o odejściu na drugi krąg wynosiła 75 m.


- Dziękuję za uwagę

  




Lubię to! Skomentuj2 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka