"Istnieje bowiem obszerna dokumentacja katastrof lotniczych, z której wynika, że tak dalece posunięta fragmentacja samolotu w miejscu uderzenia w ziemię jest cechą charakterystyczną tego typu katastrof, w tym niebędących efektem zamachu terrorystycznego" - napisał kpt. Maksjan
(Komunikat NPW 27.01.2014)
podobnie napisał dr Lasek
http://faktyosmolensku.pl/files/prezentacja-lasek.pdf
Nie proszę Panów - nie wskazaliście ani jednego podobnego przypadku.
Dr Lasek wskazał na katastrofę Airbusa A330 w Libii- tylko, że tam samolot uderzał w twardy grunt z prędkością
480km/godzinę i prędkością opadania 22,7 m/sek. To zupełnie inne, znacznie ostrzejsze parametry zderzenia.
At 04:01:14 Approximately aircraft impacted with ground near by Tripoli International Airport (N 32 39.696, E013 06.878) at (262
ft) above mean sea level with (260 knots) Ground Speed and a vertical speed off (–4400 ft / min).
( Katastrofę przeżył dziewięcioletni chłopiec)
https://reports.aviation-safety.net/2010/20100512-0_A332_5A-ONG.pd
Inna , wskazana przez dra Laska katastrofa samolotu DC-9 w Huntington w 1972 roku , rzekomo podobna pod względem parametrów zderzenia:
https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Reports/AAR7211.pdf
Tylko , że ten samolot został w dużym stopniu zniszczony przez pożar ; elementy kadłuba, skrzydeł stopiły się w pożarze.