quwerty quwerty
583
BLOG

Zanik praw fizyki Newtona w Smoleńsku c.d.- "katastrofa" Tu-154.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

I w tej kwestii mam rację

a Fizykom  smoleńskim

pozostaje tylko

zamilknąć.

-----------------------------------

Kto chodził do szkoły  to  te prawa  zna:

Przytoczmy  tylko  I  zasadę, gdyż  w podanym przykładzie to ona  została  nie dotrzymana..przez MAK  i dra Laska.

I  zasada dynamiki
W inercjalnym układzie odniesienia, jeśli na ciało nie działa żadna siła lub siły działające równoważą się, to ciało pozostaje w spoczynku lub porusza się ruchem jednostajnym prostoliniowym.

Kto  oprócz tego, że zna zasady dynamiki, to jeszcze rozumie o co w nich chodzi - pojmie to w lot.


Prawa  fizyki są oczywiście niezmienne  i  obowiązują  zawsze i wszędzie ;także działały one w Smoleńsku.


Jeżeli liczne ślady wyglądają tak , że w żaden sposób nie pasują do skutków wynikających z działania  zasad dynamiki Newtona to wniosek jest tylko jeden:

Narracja  MAK/Laska  nie jest zgodna z rzeczywistym przebiegiem tego zdarzenia:


"Eksperci " Laska bezmyślnie wkleili w raporcie takie zdjęcie:

image

Ten rysunek skopiowałem z raportu  dra Laska   i  stosownie uzupełniłem .

Wg komisji samolot zderzył  się z podłożem właśnie w takim położeniu ,przy czym samolot  obracał się z prędkością  obrotową

co najmniej kilkadziesiąt stopni na sekundę w swoją lewą stronę -tak więc  ogon,  który  zaczepia o podłoże porusza się na prawą stronę  rysunku.


Gdyby nawet pominąć ten obrót- gdyż siła uderzenia mogłaby  zdecydowanie zahamować ten ruch - to i tak  bruzda musiała by być wyryta  w kierunku ruchu  samolotu - schematycznie wskazanym  przez  czarną strzałkę - zgodnie z I  zasadą  dynamiki Newotna( kierunek)  a  jej wyrycie i  niszczenie konstrukcji ogona - zgodne z III  zasadą  dynamiki -( III zasada tu tylko na marginesie).


Tymczasem   bruzda w rzeczywistości  ma inny kierunek:

image

image

a na przedłużeniu kierunku ruchu nie ma dużego fragmentu  Tu-154:


c.d

Statecznik.


Z raportu  Jerzego  MIllera/  dra  Laska.
      Uderzenie statecznika pionowego o ziemię spowodowało oderwanie prawego statecznika poziomego, który zatrzymał się  na połamanych drzewach po przebyciu kilku metrów.

Opisane  w raporcie zdarzenie jest fizycznie  niemożliwe; autorzy  opisali je bezmyślnie- jest to niezgodne z zasadami dynamiki Newtona ;statecznik nie mógłby wyhamować z prędkości 76 m/sek  na kilku metrach, tym bardziej że  frunął -po odłamaniu - w powietrzu -;  na zdjęciu widać,   że bruzda  kończy  się przed  miejscem spoczynku statecznika - brak  śladów ( hamowania)na podłożu.




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka