Skąd to wiadomo ?
-Wystarczy porównać z innymi nagraniami z kabiny samolotu Tu-154:
w tym przypadku w kabinie jest wyjątkowo cicho , gdyż nagranie dotyczy lądowania, gdy z powodu złego paliwa wyłączyły się trzy silniki; nagranie jest autentyczne - a obraz to animacja...
https://www.youtube.com/watch?v=D3fTNmBHJyo
... ale przecież Tu-154 w Smoleńsku podchodził przy silnikach w reżimie pracy "mały" gaz - czyli było niewiele głośniej
w tym nagraniu ( inny samolot) rozmów w kabinie podczas podejścia do lądowania można usłyszeć, jak zmienia się dźwięk silników - jak różny jest przy zniżaniu-mały gaz( np. )na filmiku 0;30 oraz już na ścieżce , gdy obroty są znacznie wyższe; w 4:00 wyraźnie to słychać
https://www.youtube.com/watch?v=W3U15V_mqBA
Ił-62 lądowanie w Chabarowsku
https://www.avsim.su/f/iz-kabiny-ekipazha-97/vizualnyy-zahod-il-62-v-habarovske-14994.html?action=viewonline
MAK zaszumił nagranie w sobie wiadomym celu.
jak zaszumił ( profesjonalnie)
można posłuchać u Kameleona:
https://www.salon24.pl/u/kameleon/957052,w-osi-cvr-tu154m101
np.
https://uploadfile.pl/pokaz/1749424---xw7m.html
===================================
Czego nie sprawdziły komisje ?
-Należało wykonać test na bliźniaku -102 -nagrać rozmowy pilotów przy zniżaniu po ścieżce na małym ciągu(oczywiście powyżej 300m -na wszelki wypadek) Zweryfikować czy rzeczywiście jest taki poziom zaszumienia jak to spreparował MAK>
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka