
Drewniane słupy telefoniczne o średnicy 32 cm, zabetonowane na sztywno.
Dwusilnikowy samolot odrzutowy o masie 26,5 tony rozpędzano do prędkości ok 190 km/h - 200km/h.
Skrzydła o skosie podobnym jak Tu-154; rozpiętość skrzydeł 22 m, długość 23 m.
Wynik próby:

Skrzydła ścięły słupy, w skrzydłach są wgłębienia wyrąbane przez słupy w trakcie zderzenia.

Ta notka nie stawia żadnych tez; warto udostępnić materiał - do którego dotarłem a nie kisić go w archiwum. Jednak dostarcza nowych informacji; ktos zadał sobie trud by takie ekseperyment przeprowadzić i warto go pokazać; może sie to komuś przyda.
Generalnie nie zajmuję się tematem zderzenia skrzydło-brzoza to zagadnienie które przerasta nawet wielu ekspertów, specjalistów ; jest tyle istotnych faktów przeczących narracji MAK/Laska ,które pokazuję w notkach.
.
Uzupełnienie
;
a tak ścina słup skrzydło proste- w eksperymencie z DC7.

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka