Drewniane słupy telefoniczne o średnicy 32 cm, zabetonowane na sztywno.
Dwusilnikowy samolot odrzutowy o masie 26,5 tony rozpędzano do prędkości ok 190 km/h - 200km/h.
Skrzydła o skosie podobnym jak Tu-154; rozpiętość skrzydeł 22 m, długość 23 m.
Wynik próby:
Skrzydła ścięły słupy, w skrzydłach są wgłębienia wyrąbane przez słupy w trakcie zderzenia.
Ta notka nie stawia żadnych tez; warto udostępnić materiał - do którego dotarłem a nie kisić go w archiwum. Jednak dostarcza nowych informacji; ktos zadał sobie trud by takie ekseperyment przeprowadzić i warto go pokazać; może sie to komuś przyda.
Generalnie nie zajmuję się tematem zderzenia skrzydło-brzoza to zagadnienie które przerasta nawet wielu ekspertów, specjalistów ; jest tyle istotnych faktów przeczących narracji MAK/Laska ,które pokazuję w notkach.
.
Uzupełnienie
;
a tak ścina słup skrzydło proste- w eksperymencie z DC7.