nolas nolas
279
BLOG

Czy przeciwnicy PiS powinni płacić abonament telewizyjny?

nolas nolas Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 21

Żeby było jasne, jestem sympatykiem obecnej opcji rządzącej mając cały czas w pamięci to co wyprawiała poprzednia władza. Niemniej wyznaję zasadę podstawową, myślę więc jestem. 

Miałem okazję rozmawiać z człowiekiem, który alergicznie reaguje na obecną władzę zresztą na KOD i na poprzednią władzę również.

Człowiek ów od ponad roku omija szerokim łukiem polską telewizję państwową. Co więcej, usunął ze swojego telewizora TVP1, TVP2 oraz TVP Info równocześnie klnąc na czym świat stoi na obowiązek płacenia haraczu jak to on nazywa na propagandową tubę PiS. No i nie płaci abonamentu traktując to jako swoisty sprzeciw wobec władzy.

Po części rozumiem tego człowieka ponieważ, co by tu nie mówić na temat np. TVP Info, ale nie można powiedzieć, że stacja ta sympatyzuje z obecną, fundamentalną opozycją. 

Zatem pytanie nasuwa się samo, czy rzeczywiście ludzie nienawidzący Kurskiego i jego telewizji, przy czym pan prezes nie pozostaje im absolutnie dłużny czy ci ludzie powinny być obłożeni obowiązkiem płacenia abonamentu na Telewizję Polską?  

Bardzo ciekaw jestem opinii na ten temat 


nolas
O mnie nolas

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych - Politologia, Dziennikarstwo. Studia podyplomowe Uniwersytet Ekonomiczny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura