58 obserwujących
157 notek
229k odsłon
488 odsłon

SMOLENSK2010 - NOultimate proof of ICAO cat.I -wnutriennyj markernyj radiomajak

Wykop Skomentuj111

Dla bywalców działu - (dla Admina) KATASTROFA SMOLEńSKA  sprawa jest oczywista.

Aerozolek znowu uraczył nas produktem swoich urojeń

SMOLENSK2010 - ultimate proof of ICAO cat.I infrastructure on 10-04 on Severny AP

Tym razem napisał po "angielsku", no bo wicie, rozumiecie, hamerykański profesor, zagramaniczny, lepszy niż polski, to i notka "po angielsku" będzie mundszejża.


Uraczył nas fotomontażem:

image

Dorzucił rozyjskojęzyczny schemat ustawienia ILS

image

Coś tam pobełkotał czego nie rozumiem i bynajmniej nie chodzi o znajomość języka. Za to w drugim komentarzu wpadł jak śliwka w kompot:


- słaby jestem z elektryki itp., ale nie przypomina raczej anteny markera, ale "coś jak NDB"

To widać, słychać i czuć. I nie tylko z elektryki. Z czytania ze zrozumieniem też!

- w notce o namiarach zasugerowałem, że to na nią jest namiar 162°, co się głupkowi Michasiowi nie zgadza o 20°

Tylko kto tu jest głupkiem?   Może mniej sugerować, a więcej czytać tych nudnych instrukcji technicznych? Bo ten kto przeczyta, ze zrozumieniem oczywiście, notkę    https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/268853,jak-dziala-ndb   zauważy, że aerozolek 3,14 ..., znaczy plecie jak Macierewicz o Mistralach za dolca i helikopterach na jutro.

Aerozolek pokazał w poprzednich notkach wycinek z rosyjskiego badania wskaźnika

https://www.salon24.pl/u/ae911truth-org/952051,katastrofa-smolenska-istotna-wiedza-o-nawigacji-rsbn
image

widzimy, że rzeczony namiar 162 pochodzi z ARK. ARK, Automatyczny RadioKompas pracuje w zakresie fal średnich. Z nudnej teorii systemów radionawigacyjnych wiemy, że markery nadają w zakresie fal ultrakrótkich. Czyli ten namiar nie mógł być namiarem na pokazany na schemacie i wyróżniony strzałką "marker wewnętrzny", po hamerykańsku "inner marker".

https://en.wikipedia.org/wiki/Marker_beacon

Co było do wykazania, że słaby z elektryki (i nie tylko) Aerozolek szuka smoleńskich jeleni.

- nie mam czasu szukać w mojej "kopalni wiedzy",  ale kiedyś chyba widziałem schemat, gdzie w tym miejscu na schemacie oznaczenie brzmiało coś jak ARP. Dlatego pisałem o różnych wersjach.
- w sposób jednoznaczny pokazałem na schematach, że w "rosyjskim stylu"  inner marker jest obligatoryjny, a ten w TWG/FAP opcjonalny. Niemniej daje to czasami 4 markery na podejściu.

Może jednak poszukaj i nie męcz publiki idiotyzmami. Inner Merker należy do standardów w zachodniej awiacji i dlatego rosyjska instrukcja opisująca ILS wspomina o nim.

Obligatoryjny nie jest, bo nie ma go na karcie podejść do Smoleńska.


I znowu odwaliłem kawał solidnej, dla ludzi inteligentnych absolutnie zbędnej roboty.


Pyrsk Ludkowie

Wykop Skomentuj111
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale