Dla bywalców działu - (dla Admina) KATASTROFA SMOLEńSKA sprawa jest oczywista.
Aerozolek znowu uraczył nas produktem swoich urojeń
SMOLENSK2010 - ultimate proof of ICAO cat.I infrastructure on 10-04 on Severny AP
Tym razem napisał po "angielsku", no bo wicie, rozumiecie, hamerykański profesor, zagramaniczny, lepszy niż polski, to i notka "po angielsku" będzie mundszejża.
Uraczył nas fotomontażem:

Dorzucił rozyjskojęzyczny schemat ustawienia ILS

Coś tam pobełkotał czego nie rozumiem i bynajmniej nie chodzi o znajomość języka. Za to w drugim komentarzu wpadł jak śliwka w kompot:
- słaby jestem z elektryki itp., ale nie przypomina raczej anteny markera, ale "coś jak NDB"
To widać, słychać i czuć. I nie tylko z elektryki. Z czytania ze zrozumieniem też!
- w notce o namiarach zasugerowałem, że to na nią jest namiar 162°, co się głupkowi Michasiowi nie zgadza o 20°
Tylko kto tu jest głupkiem? Może mniej sugerować, a więcej czytać tych nudnych instrukcji technicznych? Bo ten kto przeczyta, ze zrozumieniem oczywiście, notkę https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/268853,jak-dziala-ndb zauważy, że aerozolek 3,14 ..., znaczy plecie jak Macierewicz o Mistralach za dolca i helikopterach na jutro.
Aerozolek pokazał w poprzednich notkach wycinek z rosyjskiego badania wskaźnika
https://www.salon24.pl/u/ae911truth-org/952051,katastrofa-smolenska-istotna-wiedza-o-nawigacji-rsbn

widzimy, że rzeczony namiar 162 pochodzi z ARK. ARK, Automatyczny RadioKompas pracuje w zakresie fal średnich. Z nudnej teorii systemów radionawigacyjnych wiemy, że markery nadają w zakresie fal ultrakrótkich. Czyli ten namiar nie mógł być namiarem na pokazany na schemacie i wyróżniony strzałką "marker wewnętrzny", po hamerykańsku "inner marker".
https://en.wikipedia.org/wiki/Marker_beacon
Co było do wykazania, że słaby z elektryki (i nie tylko) Aerozolek szuka smoleńskich jeleni.
- nie mam czasu szukać w mojej "kopalni wiedzy", ale kiedyś chyba widziałem schemat, gdzie w tym miejscu na schemacie oznaczenie brzmiało coś jak ARP. Dlatego pisałem o różnych wersjach.
- w sposób jednoznaczny pokazałem na schematach, że w "rosyjskim stylu" inner marker jest obligatoryjny, a ten w TWG/FAP opcjonalny. Niemniej daje to czasami 4 markery na podejściu.
Może jednak poszukaj i nie męcz publiki idiotyzmami. Inner Merker należy do standardów w zachodniej awiacji i dlatego rosyjska instrukcja opisująca ILS wspomina o nim.
Obligatoryjny nie jest, bo nie ma go na karcie podejść do Smoleńska.
I znowu odwaliłem kawał solidnej, dla ludzi inteligentnych absolutnie zbędnej roboty.
Pyrsk Ludkowie
Blog ten nie służy do wyjaśnienia przyczyn smoleńskiej katastrofy, a jedynie do odmitologizowania związanych z nią zagadnień technicznych. - Wypowiedzi zawierające niewybredne ataki "ad personam", jak i słowa ogólnie uważane za "łacinę" mogą być usunięte bez względu na wartość merytoryczną; jedyne ograniczenie wolności wypowiedzi. Co zrobić by nie czytać bzdur? Polecam: YKW, Barbie, Flyga, AndrzejMat, Paes64, Ford Prefect, Wotur, jerzyk07, Zenon8228, Lord Sith
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka