Ojciec 1500 plus Ojciec 1500 plus
503
BLOG

Nie tak, panowie, nie tak! (rada dla Sakiewicza, Kurskiego i "pisowskich" mediów)

Ojciec 1500 plus Ojciec 1500 plus Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

ORYGINAŁ:

"Ponieważ można uznać za pewne, że sprawcami byli żydowscy partyzanci, NINIEJSZYM ROZKAZUJĘ, by za każdego oficera UŚMIERCIĆ 10 tys. Żydów zamieszkałych w okręgu kijowskim, NIEZALEŻNIE OD PŁCI I WIEKU.

Nawet NAJMNIEJSZE DZIECKO w kołysce należy ZDEPTAĆ jak jadowitą gadzinę.

Niech każdy z was pamięta o przysiędze, którą składał i niech wykonuje rozkazy, jakiekolwiek by one były.


Żyjemy w epoce żelaza, w której PORZĄDKI TRZEBA ROBIĆ ŻELAZNĄ MIOTŁĄ.*"


Heinrich Himmler, wrzesień 1941

-----------------------------------------

PARAFRAZA:

"Jestem generalnie łagodnym człowiekiem, nie mam w sobie potrzeby odwetu, wolałbym łagodzić konflikt.

Ale bardzo wielu, RACZEJ SETKI, NIŻ DZIESIĄTKI, FUNKCJONARIUSZY PiS będzie musiało odpowiedzieć i to karnie, bo popełniali przestępstwa i robili to w świetle dnia.


Dajcie mi 100, no może 400 dni, żeby ZROBIĆ PORZĄDEK NAPRAWDĘ ŻELAZNĄ MIOTŁĄ."


Donald Tusk, maj 2022

-----------------------------------------


Szanowni Panowie Redaktorzy: Sakiewicz, Kurski et consortes

Przeczytajcie sobie powyższy tekst. Jak chcecie to kilka razy. Jak potrzebujecie, to kilkanascie lub nawet kilkadziesiąt razy. 

Czy robi wrażenie? No chyba tak!

Piorunujące? No chyba bardzo!

A czy da się to "wywrócić na lewą stronę" i obrócić przeciw nam? Teoretycznie w propagandzie wszystko da się zrobić, ale zdecydowanie trudniejsze jest to do "obróbki" niż to:  

image

lub to: 

Więc niech do was Panowie Redaktorzy wreszcie dotrze, że nie macie do czynienia z chłopcem w krótkich spodenkach tylko z PROPAGANDOWYM GENIUSZEM, który gotów jest sięgać do "skarbnicy" takich geniuszy zła jak Goebbels i Himmler itd... bez żadnych skrupułów. 

Jeśli chcecie go pokonać, to musicie przestać zachowywać się gorzej niż amatorzy.

Sorki, ale to ja jestem amatorem... i co, udało mi się znaleźć materiał dużo mocniejszy niż "Gott mit uns" lub "Für Deutschland"? Udało się! Troszkę googlania, jedna wizyta w bibliotece i proszę!

Jak chcecie, to daję wam za darmo prawa autorskie do tego pomysłu.

Tylko nie spartaczcie tego!

-----------------------------------------

Przypisy:

* Erwin Bingel, "The Extermination of Two Ukrainian Jewish Communities: Testimony of a German Army Officer", "Yad Vashem Studies on the European Jewish Catastrophe and Resistance" 1959, R. 3, red Shaul Esh, s 303-320.

Polski przekład rozkazu Himmlera:

Richard Rhodes, "Mistrzowie śmierci. Einsatzgruppen.", wydanie II, rozdział 9: "Niezależnie od płci, niezależnie od wieku", s. 187-188.

Dlaczego "Ojciec 1500 +"? Z czystej przekory, na złość tym, co widzą w nas "patologię". Błędem, jaki popełniłem prowadząc mój wcześniejszy blog polityczny (Peacemaker) było wdawanie się w dyskusję z trollami i hejterami. Dlatego tutaj przyjmę radykalną strategię wobec osób rozwalających dyskusję i naruszających dobra innych - będę usuwał drastyczne komentarze, banował trolli i hejterów, a omentarze najbardziej ośmieszające hejtera pozostawiał dla potomności ku przestrodze (o nile nie naruszają prawa i dóbr osobistych. Jeśli chcecie mnie tu wkręcać w swoją spiralę nienawiści, to odpuśćcie sobie. "I got a peaceful easy feeling" jak to śpiewała moja ulubiona grupa The Eagles i nie mam zamiaru tego popsuć ani zmieniać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura