olaf olaf
34
BLOG

GW - tuba nazistów.

olaf olaf Polityka Obserwuj notkę 2
Do dzisiaj nie wiedziałem nic o zlocie nazistów we wsi gdzieś na wschodzie Polski. Do dzisiaj nie wiedziałem nic o nazistowskim zespole No Remorse z Anglii. Ale redaktorzy Gazety Wyborczej uzupełnili moją wiedzę w tym zakresie. I dzieki temu dowiedziałem się o jakimś prywatnym spotkaniu bandy głupków, którzy mają sentyment do napisów pisanych gotykiem i do niemieckiej wersji socjaizmu. Jeśli ktoś byłby bardziej nerwowy niż ja to mógłby nie zdzierżyć i donieść do prokuratury na Gazetę Wyborczą, że ta propaguje nazizm. Redaktorzy z Czerskiej – uważajcie! Polskie społeczeńśtwo robi się coraz bardziej obywatelskie i otwarte, więc kolejne wybryki tego typu mogą nie ujść Wam na sucho...
olaf
O mnie olaf

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka