Animela Animela
1198
BLOG

Akcja Antydemokracja

Animela Animela Konfederacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 42

To było tak: Bank ING napisał raport - banki tak mają, że analizują różne zjawiska, wyciągają z nich wnioski, a następnie tworzą raporty. Tym razem ING uznał, że program wyborczy Krzysztofa Bosaka daje Polsce największe korzyści gospodarcze. Analiza jak analiza, ale lewackiej bandyterce to się nie spodobało - Bosak jest konserwatystą, narodowcem, a tego lewacka bandyterka nie trawi. Wystosowała więc lewacka bandyterka list do ING, żądając wycofania raportu. I raport został przez ING wycofany. Niezmiernie ucieszyło to skrajne lewactwo z Tok Fm, które wczoraj rano mało się nie zacmowało, jak to cudownie, że "demokraci zablokowali faszystę".

Otóż prawda jest dokładnie odwrotna - faszyści z Akcji Antydemokracji dokonali niesłychanie brutalnego gwałtu na wolności słowa, demokracji i Konstytucji RP, która zabrania cenzury. Bandycka akcja została bardzo pozytywnie oceniona przez innych lewackich faszystów: "Bo nie chcę, by faszyści zyskiwali pozytywny rozgłos w moim kraju.", "Ponieważ jestem przeciw nacjonalizmowi i faszyzmowi.", "Niezgadzam się na rasizm inacjonaluzm i inne formy represji, które propaguje K. Bosak." - takie wpisy można znaleźć na stronie. Jak widać, lewacka bandyterka ma Konstytucję i wolność słowa tam, gdzi można pana majstra cmoknąć, a jedyny argument lewactwa jest "JA NIE CHCĘ INNYCH POGLĄDÓW NIŻ MOJE"!!!

Cóż - mnie nie dziwi, że lewacka bandyterka stosuje nazistowskie metody: Hitler też był lewakiem. Jednak to, że Akcja Antydemokracja mnie nie zdziwiła nie oznacza, że zgadzam się na terroryzm, bandytyzm i zwykły zamordyzm w życiu publicznym. Przede wszystkim - smutne jest to, że ING wystraszył się gróźb bandyterki z Akcji Antydemokracji. Ja w związku z tym w poniedziałek kończę długoletnią zażyłość z tym bankiem i odbieram im swoje pieniądze: mam nadzieję, że sporo osób pójdzie moim śladem. Absolutnie nie wolno powierzać swoich pieniędzy bankom, które pod wpływem gróźb zdegenerowanych lewaków podejmuje kroki niekorzystne dla klientów i dla Polski (a taki jest efekt schowania raportu informującego, który program gospodarczy jest najkorzystniejszy dla Polski).

Liczę również na to, że Rzecznik Praw Obywatelskich oraz Minister Sprawiedliwości podejmą odpowiednie kroki w stosunku do Akcja Antydemokracja, którzy to zamordyści obrzucają LEGALNĄ partię i legalnego kandydata nieprawdziwymi oskarżeniami ad faszyzmus oraz podżegają do nienawiści w stosunku do Krzysztofa Bosaka i jego wyborców.

https://dzialaj.akcjademokracja.pl/campaigns/ing-kozaka-z-bosaka


Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka