Animela Animela
905
BLOG

Skok stulecia

Animela Animela Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

Komisja Europejska - jedna z najbardziej niebezpiecznych i najdroższych instutucji świata ever - bez żadnego przetargu, po uważaniu, wybrała sobie firmę Sanofi, dała jej bliżej nieokreślone pieniądze, a Sanofi za to ma wynaleźć szaczepionkę przeciw koronawirusowi. Jeśli to kiedykolwiek nastąpi, to KE kupi wówczas 300 mln sztuk i podziałkuje się nimi z innymi państwami.

W kwietniu tego roku przeczytałam informację, że na całym świecie aż 115 ośrodków prowadzi zaawansowane prace nad szczepionką przeciwko wirusowi w koronie. Dlaczego akurat Sanofi dostąpiła zaszczytu bycia praktycznym monopolistą? Nie mam pojęcia, ile wynosi bakszysz - trzeba byłoby zapytać Sławomira N. Natomiast bardzo chciałabym wiedzieć, czy istnieje jakakolwiek instytucja w rodzaju naszego Centralnego Biura Antykorupcyjnego, która patrzy eurobiurwom na złodziejskie paluchy? ...

Przyznaję, że skala tej eurohucpy dosłownie mną wstrząsnęła. Mam szczerą nadzieję, że wszystkie eurożule zaangażowane w ten proceder, wcześniej czy później, trafią tam, gdzie ich miejsce: za kraty!

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości