Animela Animela
1473
BLOG

"Ukochane danie Magdy Gessler. Polacy nie potrafią go robić"

Animela Animela Gotowanie Obserwuj temat Obserwuj notkę 22

Interia to terytorium dla mnie egzotyczne. Rzadko się tam zapuszczam, gdyż ziemia ta pełna jest zasadzek. Chwytliwie brzmiący tytuł i sterta bredni, od których włosy same skręcają się w loki, to jeszcze pół biedy. Jakieś sto lat temu przestałam się też nabierać na wabiki w rodzaju "Przez miesiąc jadła wyłącznie głąb z kapusty. Jak to wpłynęło na jej ciało?" ... Osobną kategorią jest "Polacy tego nie potrafią" (prać rajstop, myć włosów, kupować kiełbasy - tu można wstawić wszystko, bo według Interii Polacy nie potrafią nic.

No, ale połączenie Magdy Gessler, którą szanuję coraz mniej, ale kiedyś byłam fanką jej felietonów, i "Polacy tego nie potrafią", złamało mnie. Poszłam tam, dokąd iść nie powinnam i gdzie obiecałam sobie nie chodzić. Strasznie mnie zaciekawiło, co też jest ulubioną potrawą Magdy Gessler i z jakiegoż to powodu Polacy nie potrafią jej przyrządzić. Są idiotami? Nie mają dostępu do składników? Czarodziejska wróżka nie rozsypała nad ich kołyskami magicznego złotego pyłu, jak to robi w Hiszpanii? ...

Otóż - OCZYWIŚCIE  artykuł nie wskazuje, co najbardziej w świecie kocha blond gwiazda tvn. Ani słowa na ten temat! Owszem, w tekście jest wymienionych kilka potraw, ale bez wskazania, która jest tą ulubioną Magdy Gessler.

Gazpacho, paella ... Polacy nie potrafią robić tych potraw ... Ale czy WSZYSCY Polacy, czy tylko część? Bo zdaje się, że Magda Gessler nie ma problemu z uczynieniem takiego cudu wyrafinowania, jak jajka z grulami, więc jakby nie wszyscy Polacy wykazywali się tak drastyczną niewiedzą w kwestii kuchni hiszpańskiej!

A tak już na koniec i na serio: te prowincjonalne kompleksy wykazywane przez wyrobników niektórych mediów zaczynają budzić zażenowanie. Ja wiem - wieś ma prawo być odrobinę zacofana. Ale żeby swoje braki projektować na całą populację? ...

https://smaker.pl/informacje-wakacje-w-hiszpanii-co-jesc-na-miejscu-i-jakie-przysmaki-przywiezc,1914306,a,.html

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości