Ileż ja już razy tutaj byłam???
Ileż ja już razy tutaj byłam???
Promiss Promiss
152
BLOG

Kocham Cię administrancjo..., gdyż słowo moje ciałem się stało

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 2


Podziękowania z serca ślę administrancjo - matko za prawy bok, bo bez tego boka krucho jednak by mi było


Serce się raduje, dusza moja śpiewa

generalnie chyba pojadę z tego szczęścia gdzieś na kawę


Jak to jednak człeku mało do szczęścia pełnego potrzeba?


Kawa, bok i poczucie meblowego bezpieczeństwa...







Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości