Daj mi te góry Daj mi te góry
174
BLOG

Sercem wierzy się ku usprawiedliwieniu, a ustami wyznaje się ku zbawieniu

Daj mi te góry Daj mi te góry Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

"Przeto upamiętajcie i nawróćcie się, aby były zgładzone grzechy wasze,"

Dzieje Apostolskie 3:19


"Albowiem zapłatą za grzech jest śmierć, lecz darem łaski Bożej jest żywot wieczny w Chrystusie Jezusie, Panu naszym."

List do Rzymian 6:23


"Bo jeśli ustami swoimi wyznasz, że Jezus jest Panem, i uwierzysz w sercu swoim, że Bóg wzbudził go z martwych, zbawiony będziesz. Albowiem sercem wierzy się ku usprawiedliwieniu, a ustami wyznaje się ku zbawieniu. Powiada bowiem Pismo: Każdy, kto w niego wierzy, nie będzie zawstydzony. Nie masz bowiem różnicy między Żydem a Grekiem, gdyż jeden jest Pan wszystkich, bogaty dla wszystkich, którzy go wzywają. Każdy bowiem; kto wzywa imienia Pańskiego, zbawiony będzie."

List do Rzymian 10:9-13


"Ja, jedynie Ja, mogę przez wzgląd na siebie zmazać twoje przestępstwa i twoich grzechów nie wspomnę."

Ksiega Izajasza 43:25

"Bo Słowo Boże jest żywe i skuteczne, ostrzejsze niż wszelki miecz obosieczny, przenikające aż do rozdzielenia duszy i ducha, stawów i szpiku, zdolne osądzić zamiary i myśli serca;" List do Hbrajczyków 4:12

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo