r306 r306
182
BLOG

Banaś, Banasia, Banasiem - to juz telenowela...

r306 r306 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

W ostatnim odcinku tej sagi, "chwaliłem" Ziobro, ze wybrał dobry moment na zaatakowanie zakonu PC.

Sadziłem bowiem, ze Kaczyński nie zdąży zareagować skutecznie.

Ale gdy pisałem o Kurskim w pierwszym poście tej sagi, zapomniałem, ze jest zarazem mocna stroną Ziobry ale również jego pietą achillesową. Taki one point of failure - jak mawiają moi koledzy od disaster recovery....

Jednak zagranie Kurskim, to już bardzo poważny sygnał o stopniu zaognienia konfliktu w Zjednoczonej Prawicy. To już nie jest wojna brytanów pod dywanem.

Bo to może oznaczać, ze Kaczyński za cenę ocalenia formacji i dania jeszcze szansy Morawieckiemu, jest skłonny poświecić Dudę. A to już duże ryzyko.

Chociaż z drugiej strony.... Jak patrze na kampanie sztabów opozycyjnych, to... Czy ja wiem, czy to aż takie ryzyko?

r306
O mnie r306

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka