rk1 rk1
386
BLOG

Mój prezydent Trzaskowski

rk1 rk1 Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 40



Parę lat temu napisałem notkę o moim prezydencie:
https://www.salon24.pl/u/rk1/650799,prezydent-sprzeciwu

Sporo z tamtej treści nie straciło aktualności..

PAD nadal jest moim prezydentem, uzyskał reelekcję.


Teraz o tym drugim..

Mój prezydent Trzaskowski – Bogu dzięki, że nie prezydent Polski.
(tylko tego brakowało..)


Hej PiS!
Macie cienką przewagę w sejmie, macie sprzyjającego Prezydenta.

Mamy reelekcję, mamy PADa.
Wszyscy cieszymy sie z tego powodu
- uniknęliśmy totalnego syfu.


Kampania się skończyła, wybory za nami,
a ja mam Trzaskowskiego - prezydenta mojego miasta.
Bardziej beznadziejnego, bardziej bezczelnego
i większego szkodnika niż HGW.


Hej Wy tam!
Zróbcie coś z tym.
I z tą resztą „demokratycznych prezydentów”.
Pokażcie, że coś potraficie.


IMO: to jedno z trzech głównych zadań - cegiełka w jednym
z trzech murów do rozwalenia: w „samorządności” (anarchii).
Jeszcze sądownictwo (kasta) i media (propaganda).


Najlepiej w tej kolejności: sądy, samorządy, media.
Warszawa już tyle wytrzymała, poczeka jeszcze trochę.
Ale nie odpuśćcie tego. Odpuszczając przegracie Polskę.


-





rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka