rk1 rk1
307
BLOG

szkodliwe und nieobyczajne treści w szkole

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 12
-


salonowy newsroom donosi:


"Mój flirt z dziećmi szybko przyjął charakter erotyczny. Te małe pięcioletnie dziewczynki już wiedziały, jak mnie podrywać. Kilka razy zdarzyło się, że dzieci rozpięły mi rozporek i zaczęły mnie głaskać. Ich żądania były dla mnie kłopotliwe. Jednak często mimo wszystko i ja je głaskałem” – mówił przed laty niemiecki polityk. Te zwierzenia znalazły się na kartach nowego podręcznika do nauki historii w szkołach.

Do cytatu odniosła się Państwowa komisja badająca przypadki pedofilii. "Pedofilne wypowiedzi ze względu na ich szkodliwość oraz nieobyczajność nie powinny być rozpowszechniane. Działanie takie szczególnie nie powinno mieć miejsca w odniesieniu do materiałów edukacyjnych przeznaczonych dla młodzieży” – podkreślono w oświadczeniu.

"Odbiór cytowanej wypowiedzi może być zupełnie inny, niż intencje czy też kontekst, w jakim została użyta przez twórcę podręcznika »Historia i Teraźniejszość«. Zachęcanie młodzieży do zapoznania się z jej treścią może spowodować nieprzewidziane negatywne skutki: m.in. może spowodować seksualizacją młodego czytelnika”




Acha, acha..


to straszne!


za nieboszczki deMOkracji nie-do-PO-myślenia!






I tak mi się przypomniało, jak to premiera Kopacz

przed szkodliwymi und nieobyczajnymi treściami

dzieciątka dzielnie broniła:







więcej tutaj:


https://www.salon24.pl/u/rk1/621273,obowiazkowe-brandzlowanie


stare czasy..  fajne komentarze pod notką
(notką zwiniętą przez dzielnych adminów,
zapewne z powodu nieobyczajności
und szkodliwości..).


tamże także link do pisemka Fuszary, pełnomocniczki rządu od tego-i-owego z dnia 08.12.2014
(PO w rozkwicie, deMOkracja szaleje, pełnia praw und wolności obywatelskich..).

Pisemka o tym, że ta nauka ma być obowiązkowa.
Także wbrew woli rodziców.



-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka