rk1 rk1
395
BLOG

gdzie są tamte ryby?!

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 21
-


To co ten PiS ostatnio wyprawia to już przechodzi ludzkie pojęcie.
Jeśli za to nie beknie, to będzie koniec świata. i wszyscy umro.


W tym roku rzeki w całej Europie wysychają (bo PiS).
W tym roku wyjątkowo efektownie (zdjęcia do wyklikania w necie)
ale podobno to już ma miejsce od kilku lat. podobno.. - teraz wszyscy
są hydrologami, to wiedzą (ja nie jestem więc moge nie wiedzieć..)


U nas właśnie zniknął San (mam nadzieję, ze chwilowo).
Dunaj i Ren stał się niemal nieżeglowny (to chyba tak sie określa)
Tybru i Padu prawie nie ma, Loarę można przejść suchą stopą,
źródło Tamizy ponoć wyschło..

zakaz żeglugi, zakaz podlewania ogródków, racjonowanie wody..


Patrze na te europejskie rzeki:

gorąco i nie pada..(bo PiS)

ubywa wody, ubywa tlenu, zanieczyszczeń pewnie nie.. się zatężają..

a co z tamtejszymi rybami, też się zatężajo?



a co z tamtejszymi rybami ?

(w necie nie znalazłem informacji)

nigdy ich tam nie było? były, ale znikły?

odfrunęły do mokrych krajów, carramba?



Bo u nas, w różnej kondycji psychofizycznej, pozostały.. (taki reżim!).


Niektóre wybrały śmierć, zamiast emigrować.

Inne mimo wszystko (czyt. mimo PiS) frustrują się na emigracji

wewnętrznej i walczą o przeżycie (jak opozycja deMOkratyczna). 




 Szanowni Państwo,

Nigdy nie sądziłem, że będę pytał o to..

- Co zrobiliście z tamtejszymi rybami?! Gdzie są te ryby!?

To nie jest śmieszne, proszę Pana! Zamilcz Człowieku!

Proszę o precyzyjną odpowiedź!

https://www.youtube.com/watch?v=ssmlRNJeCCU







btw:

zerkamy na ceny i dostępność gazu, węgla, ropy..
a to wcale nie one mogą okazać się
rzeczywistym surowcem strategicznym,
o który będą toczone wojny.


-







rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka