echo24 echo24
2113
BLOG

Panie Profesorze! Ja Panu sam koszule wyprasuję!

echo24 echo24 Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 86

Portal internetowy wPolityce – vide: https://wpolityce.pl/polityka/479719-nowak-polak-i-wildstein-staja-w-obronie-prof-popieli informuje:

TYLKO U NAS. Nowak, Polak i Wildstein stają w obronie prof. Popieli! W tle zarzuty wobec marszałka Grodzkiego. LIST. Prof. Andrzej Nowak, prof. Wojciech Polak oraz red. Bronisław Wildstein postanowili stanąć w obronie prof. Agnieszki Popieli. Rzecznik dyscyplinarny Uniwersytetu Szczecińskiego wszczął postępowanie dyscyplinarne przeciwko prof. Popieli za jej wypowiedzi dot. marszałka Grodzkiego. Poniżej przedstawiamy treść listu otwartego w tej sprawie…”

Mój Komentarz:

Zwracam się do pana profesora Andrzeja Nowaka. Panie Profesorze! Błagam Pana, niech Pan wyjdzie z tego magla.

Dlaczego?

Bo Pan jest urodzonym mężem stanu, który o Rzeczpospolitej wie, jeśli nie wszystko to prawie. Powiem więcej. Pan jest człowiekiem klasy Ignacego Jana Paderewskiego, w chwilach ważkich, jak powietrze potrzebny Polsce. A oni Pana przez wyżymaczkę przepuszczą i w stosownym czasie wykrochmalą!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum
Szanowni Państwo! W trosce o intelektualny komfort Gości mojego blogu, od jakiegoś czasu przyjąłem zasadę, że merytorycznie będę odpowiadał wyłącznie na sensowne komentarze. Zaś komentarze hejterskie, prostackie, namolne i niedorzeczne, a także niezwiązane z tematem będę kwitował formułką: "Następny, proszę!", albo je po prostu pominę milczeniem. Nie chcę broń Boże nikogo urazić, bądź znieważyć, ale mam już swoje lata i szkoda mi zdrowia na przekomarzanie się oszołomionymi komentatorami, którzy za każdym razem piszą to samo, a co gorsze zawsze wiedzą lepiej. Licząc na okazanie zrozumienia pozdrawiam Państwa serdecznie.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka