echo24 echo24
1281
BLOG

„Nur für PiS!”

echo24 echo24 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 89

Motto:

Strzeżcie się wilki! Strzeżcie się przynęty!
Strzeżcie się wilki! Strzeżcie ludzkiej łaski!
Zastawił na was wróg zawzięty
Potrzaski!

Oto i ja, w posoce skrzepłej osaczony,
Ja - wilk trójłapy wśród sfory płatnych łapsów
Staję i warczę, kaleki i bezbronny,
Szczuty, jak pies od niepamiętnych czasów.
Uciekać dalej nie będę już i nie chcę,
Więc pysk w pysk staję z myśliwym i nagonką.
Mdławy niewoli zapach nozdrza łechce
I nagła cisza unosi się nad łąką.

Wilk wolny - wyje, na smyczy pies - skowycze
I bać się musi i swoich braci straszyć.
Myśliwy jeszcze ma broń i trzyma smycze,
Lecz las jest nasz i łąki też są nasze! (Jacek Kaczmarski)

Ilustracja muzyczna (wysłuchajcie Państwo do końca czterech części tego rapsodu, bo jak pokazuje życie, Jacek Kaczmarski był wizjonerskim geniuszem) - https://www.youtube.com/watch?v=bHXuEyq3EUw

A teraz do rzeczy.

Bloger piszący pod nickiem @Sowiniec opublikował dziś na Salonie24 notkę pt. „Dla obrażalskich nie powinno być miejsca w polityce” – vide: https://www.salon24.pl/u/bukojer/1067938,dla-obrazalskich-nie-powinno-byc-miejsca-w-polityce#logged , którą skomentowałem następująco, cytuję:

echo24 [5 sierpnia 2020, 10:55]
@ALL --- Jeśli ten infantylny tekst zawisł na SG Salonu24 to znak, że Administratorzy zeszli już do poziomu pani redaktor Danuty Holeckiej. Miłego dnia wszystkim życzę…
” koniec cytatu.

Ten mój komentarz rozjuszył i doprowadził do istnej furii liczną watahę "gończych psów" (patrz motto muzyczne notki), czyli komentatorów sympatyzujących z PiS (@sake; @kwardian; @Sowiniec; @Leonarda Bukowska; @Republikamiec; kz2019; @Tteroł; @frankunderwood; @eine; @Olejnik; @molek; @Jareks23; @Alpejski; @aadwark), - którzy delikatnie mówiąc „skoczyli mi go gardła” zarzucając mi, że haniebnie się zachowałem pisząc ten komentarz, gdyż nie jestem u siebie, tylko na blogu pana @Sowińca. Zarzucono mi również, że powinienem się zapoznać z netykietą, gdyż takie „rozpasanie na cudzym blogu nie najlepiej świadczy o mojej kindersztubie ”. O inwektywach praz insynuacjach towarzyszących rzeczonym komentarzom nie piszę, bo się po prostu wstydzę.

Warto też dodać, iż żaden z wymienionych wyżej komentatorów nie odniósł się merytorycznie do mojej oceny notki pana @Sowińca, gdyż rzeczonym chodziło jedynie o to, żeby mnie opluć i znieważyć.

Mam tedy trzy pytania do wszystkich blogerów i komentatorów salonu24.

Czy skrytykowaniem umieszczenia przez Administratorów Salonu24 moim zdaniem infantylnej notki blogera @Sowińca na SG Salonu24, - dopuściłem się czynu niezgodnego z regulaminem, netykietą i obyczajem blogerskim?

A jeśli tak, to czy na blogu sympatyzującego z PiS blogera @Sowińca wolno zamieszczać wyłącznie komentarze pochlebne wobec partii Jarosława Kaczyńskiego?

Lub mówiąc inaczej, czy na blog pana @Sowińca mają wstęp tylko orędownicy PiS, patrz tytuł notki kojarzący się jednoznacznie z niechlubnym komunikatem z czasów hitlerowskiej okupacji „Nur für Deutsche”.

I jeszcze prośba do Administratorów Salonu24, żeby nie kwalifikowali niniejszej notki do kategorii „OSOBISTE”, gdyż problem w niej poruszony nie dotyczy mojej osoby, ale całej społeczności portalu Salon24.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum
Ilość „zielonych łapek” świadcząca o poparciu dla komentarzy blogera @Kemira [5 sierpnia 2020, 20:27 oraz [5 sierpnia 2020, 20:43] dodanych przez orędowników partii Jarosława Kaczyńskiego źle wróży dla Polski, gdyż jest to świadectwo ich poparcia dla polityki siania nienawiści, nienawiści wynaturzonej, która w przyszłości może doprowadzić do tragedii narodowej, z rozlewem krwi włącznie.

Przypominam, że bloger @Kemir po tym, jak napisałem refleksyjno wspomnieniową notkę pt. „Co czeka młodych, jak PiS wygra październikowe wybory” – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/985817,co-czeka-mlodych-jak-pis-wygra-pazdziernikowe-wybory , napisał skierowany pod moim adresem komentarz, którego fragment teraz Państwu zacytuję:
„@kemir [18 września 2019, 09:19]
Ode mnie dwa zdania: Krakowski naftaliniarzu! Nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów, które mogłyby dostatecznie obelżywie określić twoje postępowanie. Niedobrze się robi, jak widać twoje wypociny, powtarzane x razy, eksponowane na SG i widać twoją zakłamaną, fałszywą facjatę. Twój tatuś, jeżeli rzeczywiście był akowskim patriotą i człowiekiem honoru, gdyby teraz wstał, to nie poświęciłby ci  nawet kuli - zarżnąłby ciebie pewnie tak, jak zarzyna się wieprza i w jednej chwili wymazał z pamięci, że miał syna…”, - koniec cytatu.

Post Post Scriptum
Szanowni Państwo! W trosce o intelektualny komfort Gości mojego blogu, od jakiegoś czasu przyjąłem zasadę, że merytorycznie będę odpowiadał wyłącznie na sensowne komentarze. Zaś komentarze hejterskie, prostackie, namolne i niedorzeczne, a także niezwiązane z tematem będę kwitował formułką: "Następny, proszę!", albo je po prostu pominę milczeniem. Natomiast namolnych komentatorów celowo psujących dyskusję komentatorów niewybrednymi atakami na autora blogu będą blokował na jeden dzień. Nie chcę broń Boże nikogo urazić, bądź znieważyć, ale szkoda mi zdrowia na przekomarzanie się oszołomionymi komentatorami, którzy za każdym razem piszą to samo, a co gorsze zawsze wiedzą lepiej. Licząc na okazanie zrozumienia pozdrawiam Państwa serdecznie.

Post Post Post Scriptum

Wielki szacun dla Administratorów Salonu24 za zakwalifikowanie notki do właściwej kategorii tematycznej.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka