echo24 echo24
1101
BLOG

Post-komusze pomioty znów łby podnoszą!

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 21
Komusza mentalność zawsze wyjdzie na jaw!

Wczoraj napisałem na Salonie24 notkę pt. „Przeprosicie mnie? List do PO-wskich elit mazowieckiej Warszawki i podwawelskiego Krakówka ”, - vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1276939,przeprosicie-mnie-list-do-po-wskich-elit-mazowieckiej-warszawki-i-podwawelskiego-krakowka .

Do tej notki blogerka pisząca pod nickiem @wa-lal dodała dzisiaj następujący komentarz, - cytuję:

Czy raczy pan odpowiedzieć w jaki sposób był pan prześladowany w latach 1980-90?
Czy starał się pan o paszport i czy go otrzymał? Jeżeli nie proszę udokumentować.
Tłuszcza pisowska - jak raczy pan innych określać nie jest zapewne panu obca jako gorącemu zwolennikowi PiS - wedle pana zwierzeń…


Ponieważ miarka się przebrała, postanowiłem odstąpić od szarmanckiej formuły mojego blogu, - i tak na ten komentarz odpowiedzieć:

Ooooo! Kochana!

Żarty się skończyły.

Skończyła się także komuna, ale to do Pani, jak widzę nie dociera.

Powiem więcej. Pani ma pezetpeerowsko ubecką mentalność i na moje oko, jest zaangażowaną aktywistką partii Kijowskiego, jak nie gorzej.

Ja się proszę Pani urodziłem pod koniec wojny, a mojego Ojca Akowca w roku 1952 zadręczyła ubecja, - vide:

https://katalog.bip.ipn.gov.pl/informacje/143605 

oraz

https://www.wikiwand.com/pl/Micha%C5%82_Pasierbiewicz 

Uważam tedy, że dom, z którego wyszedłem oraz mój sędziwy wiek upoważniają mnie do zadania Pani kilku pytań.

Jakim prawem lafiryndo zadajesz mi pytania, czy byłem prześladowany w latach 1980-90? Czy starałem się o paszport? Czy go otrzymałem? A, a jeszcze do tego żądasz, że mam to Ci to udokumentować?

Kim ty jesteś platformerska wywłoko?

Salon24 to nie cela przesłuchań Służby Bezpieczeństwa.

To już nie te czasy, kiedy się na przesłuchaniach ludziom lampą w oczy świeciło, zrywało paznokcie i pałowało.

Kto cię upoważnił do publicznego przesłuchiwania mnie w Internecie?

Tak się łajdaczko niegdyś robiło na Montelupich w Krakowie i na Rakowieckiej w Warszawie.

Ale to już nie te czasy utapirowany wycierusie!

A teraz wynocha z mojego blogu, - i żebym cię tu więcej nie widział komuszy pomiocie!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

Wszystkim pisowskim insynuatorom, którzy chcą ze mnie zrobić kapusia mówię krótko:

Jakby coś na mnie było, to prezes PiS Jarosław Kaczyński z pewnością nie proponowałby mi kandydowania do Sejmu z list Prawa i Sprawiedliwości, - vide:

https://m.salon24.pl/6e872d95c8c4df3c453b372f21d29e40,860,0,0,0.jpg  

I to by było na tyle, jak zwykł był mawiać śp. profesor Katedry Mniemanologii Stosowanej Jan Tadeusz Stanisławski






Zobacz galerię zdjęć:

Ostateczna odmowa wydania mi paszportu, po moich licznych odwołaniach
Ostateczna odmowa wydania mi paszportu, po moich licznych odwołaniach
echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka