echo24 echo24
4817
BLOG

„Minęła dwudziesta”

echo24 echo24 Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 258

Motto: Kreatywnymi są jedynie teksty prowokujące do głębszej refleksji

Żeby wszystko było jasne zaznaczam, że jestem synem Akowca i polskim patriotą o poglądach konserwatywnych.

Jest ostatni wieczór Starego Roku 2017. Szykuję się na Sylwestra. Kątem oka podglądam w TVP Info program „Minęła dwudziesta”. Prowadzi redaktor Klarenbach.

Kochani!

Urodziłem się pod koniec wojny i przeżyłem wszystkie rządy poczynając od Bolesława Bieruta. Przerabiałem także propagandę sukcesu, - vide : Wikipedia tak określa indoktrynację z okresu towarzysza sekretarza Edwarda, cytuję: „Dla okresu rządów Edwarda Gierka charakterystyczna była propaganda sukcesu, której głównym celem było wyolbrzymianie dokonań ekipy rządzącej, oraz maskowanie niepowodzeń i porażek rządu (zwłaszcza w sferze gospodarczej). Posługiwano się frazesami o "dynamicznym rozwoju", "cudzie gospodarczym" i "budowaniu nowej Polski"...”, tyle cytatu z Wikipedii.

No i cóż ja mam jeszcze dodać? Wszystko jak kiedyś. Trzeba tylko zamienić nazwisko towarzysza sekretarza nazwiskiem… no właśnie, czyim?  

I jak widzę, nie ma praktycznie żadnej różnicy pomiędzy Polską Zjednoczoną Partią Robotniczą, a… dopowiedzcie sobie Państwo sami. Myślę, że na takie ogłupianie ciemnego luda nawet Moczar by się nie odważył.

Na litość Boską! Tak nie można! To jest nieprzyzwoite! Ludzie! Orkiestra Rachonia, przy której nawet Kozera to małe piwo zaczyna mi przypominać Zjazdy w Sali Kongresowej. To jest intelektualnie nieestetyczne!

Więc mam słowo do Jacka Kurskiego i nowej władzy.

Opamiętajcie się do jasnej cholery! Bo naród nie jest tali głupi jak Wam się wydaje! Nawet na kilka godzin przed Sylwestrem. Co Wy robicie z Polski? Toż to jak śpiewał niegdyś Franek Kimono reanimowana "Pola monola plus Coca cola"!

I nie przeginajcie z tą demagogią, bo mimo zwodniczych sondaży w Polsce może niebawem tak pierdyknąć, że już nie będzie, co ratować!

I nawet „Despacito” w podhalańskim sosie z odgrzaną na wolnym ogniu Marylą Rodowicz nie pomogą.

A teraz Idę na Sylwestra.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Zapraszam także do lektury mojego tekstu z 1-go stycznia 2014 pt. „Kraków olał post-komuszą subkulturę TVN-u” – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/558286,krakow-olal-post-komusza-subkulture-tvn-u



echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura