echo24 echo24
1120
BLOG

Prawicowy bloger Sowiniec i babiszony

echo24 echo24 Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 103

UWAGA! Trudny przekaz, tylko dla kumatych z poczuciem humoru!

Portal internetowySalon24 news - vide: https://www.salon24.pl/newsroom/935545,bal-dziennikarzy-pod-fala-krytyki-chodzi-o-zalobe-narodowa-po-smierci-jana-olszewskiego informuje:

Bal Dziennikarzy pod falą krytyki. Chodzi o żałobę narodową po śmierci Jana Olszewskiego… Żałoba narodowa po śmierci Jana Olszewskiego trwała do soboty do godziny 19. Wieczorem odbył się charytatywny Bal Dziennikarzy, a część internautów i prawicowych publicystów skrytykowało udział w nich przedstawicieli mediów, którzy pochwalili się zdjęciami w mediach społecznościowych. Wszystko zaczęło się od niewinnego wpisu Dominiki Wielowieyjskiej, dziennikarki "Gazety Wyborczej", która w nocy z soboty na niedzielę wstawiła zdjęcie w towarzystwie m.in. Moniki Olejnik i Katarzyny Kolendy-Zaleskiej” – vide zdjęcie 1, którym zilustrowałem moją notkę.

Pierwszy komentarz dodał jak zawsze czujny prawicowy bloger, filozof, nauczyciel akademicki i harcmistrz  skrywający się za nickiem @Sowiniec pisząc o uczestniczkach Balu Dziennikarzy:

Okropne babiszony

Moja odpowiedź dla pana Sowińca:

Szanowny Panie Sowińcu!

Dominika Wielowieyska, Monika Olejnik i Katarzyna Kolenda-Zaleska nie śnią mi się po nocach, natomiast często się budzę w środku nocy zlany zimnym potem jak mi się przyśni nieco inna fotka – vide zdjęcie 2.

Z poważaniem,

Krzysztof Pasierbiewicz (szaławiła, znawca kobiecej urody, bywalec salonów Krakowa, Warszawy i paru jeszcze, obieżyświat, zdobywca kobiet i mąż paru żon, które na dodatek żyją ze sobą w przyjaźni)

Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości