echo24 echo24
2470
BLOG

Z PiS-em już mi nie po drodze. Sorry Polsko!

echo24 echo24 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 231

Dlaczego?

Bo zostałem wychowany w przyzwoitej patriotycznej Rodzinie hołdującej chrześcijańskim wartościom, a Mama mnie uczyła od małego dziecka, bym jak od ognia stronił of fałszu, obłudy i ludzi nieprzyjaznych innym ludziom.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum

A notkę tę napisałem właśnie teraz z tej przyczyny, że dziś Palmowa Niedziela, a zbliżający się Wielki Tydzień skłonił mnie do głębokiej i szczerej refleksji. Sorry Polsko, ale ja za PiS w obecnej formule umierać nie zamierzam – vide: https://www.youtube.com/watch?v=c8mxfrsUpKA

Za chwilę zaczyna się Wielki Tydzień, więc:

Za młodzi na sen za starzy na grzech
Wypijmy przy stole za błędy na dole by ich było mniej

Nie pijmy za błędy na górze
Tam nie zmienia się nic mimo lat
Znasz prawdę o głowie i murze
Daj spokój za piękny świat
Nie dajmy się też zwariować
A gdy jest naprawdę źle
Pod dach przyjaciół się schowaj
I ten toast z nami wznieś
- vide: https://www.youtube.com/watch?v=HwLk_ewj41w



Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka