Temat nie umyka uwadze opinii publicznej. Jest nośny, bo podnosi ciśnienie w obozie kierującym „stranoju i lud’mi”. Rodzi środowiskowe reperkusje i kontrowersje, gdzie dalej od byłych centrów decyzyjnych.
Do Szczecina, do Gdańska daleko, nie po drodze, zwłaszcza lokalnej; taki mamy klimat.
Klimat zmienny o tej porze roku, co widać, słychać i czuć od strony aktualnie sprawującej władzę, zwłaszcza po ostatnich wydarzeniach, w których „spacerowicze” okazali się oddolną siłą, ruchem jednak nieuśpionym,przecież umięśnionym – wszakże – obywatelskim.
Mamy atoli,poniekąd – zawirowania…klimatyczne.
Nie tylko klimakteryjne, jej Bohu.
A.K.
__________________________________________________________
Środkowopomorskie: billboardy na ulicach
Fot. Radosław Brzostek- Chcemy przypomnieć rządzącym o realizacji obietnicy powołania 17. województwa – mówi Roman Biłas, prezes Północnej Izby Gospodarczej
Na ulicach pojawiają się billboardy, nagłaśniające akcję przedsiębiorców z regionu. Oczekują realizacji obietnic wyborczych PiS. Pytają – co dalej?
Przypomnijmy, w regionie rusza kampania mająca na celu wyegzekwowanie od obecnego rządu realizacji obietnicy dotyczącej utworzenia 17. województwa. Stoją za nią organizacje gospodarcze zrzeszające przedsiębiorców z regionu koszalińskiego i słupskiego.
- Akcja przypomina rządzącym o realizacji obietnicy wyborczej, która mówiła o powołaniu województwa środkowopomorskiego. Tym razem przebiega na 15 billboardach, m.in. w Koszalinie, Słupsku, Białogardzie, Kołobrzegu i Świdwinie – mówi Roman Biłas, prezes Północnej Izby Gospodarczej w Koszalinie.
źródło : Głos Koszaliński /polskapresse/ z dn.24-07-br.