Siukum Balala Siukum Balala
4289
BLOG

Proszczanije Izraelitanki

Siukum Balala Siukum Balala Izrael Obserwuj temat Obserwuj notkę 129

image

Piervyj i pos'liednij raz ja vstrietił etu żienszczinu na gorie Giertziela w jewriejskom gorod'e Jerosolim. Na cientralnom jewriejskom kładbiszczie. Ona ułybnułas' nu w etoj żie samoj siekundie ona potieriała bojepripas od svojego sliszkom bolsziogo awtomata. Ja otdał jejo etot bojepripas.

image

Ona s nowa ułybnułas' Nu ja znał czto o nikokoj liebiednoj budkie nikokogo rozgowara nie budiet, potomu czto moj wygowor był sliszkom nie jewriejskij. Nu ja nie zabył nikogda etoj diewoczki... i nie zabudu. 

image

Dzielne dziewczyny, bronicie swojego i naszego świata. Bronicie Jerozolimy, bronicie Nazaretu, bronicie Betlejem, bronicie Jeziora Galilejskiego i Góry Tabor. Bronicie naszej wspólnej cywilizacji. Ja s vami. Nu nie mog ja najti nikakoj pies'ni cztoby pobłogodarit' wam za waszu żiertwu. Tol'ko " Proszczan'je Słovianki " 

image

Nazaret 

image


image


image

Nazaret. Klasztor Franciszkanów

image


image






Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka