Siukum Balala Siukum Balala
3972
BLOG

Pani Nowackiej do sztambucha

Siukum Balala Siukum Balala Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 237

Gorąco popieram wysunięte dziś żądania przystawek PO, w osobie pani Nowackiej  i jej partii, której nazwa wyleciała mi z głowy, a to z powodu tego, że poparcie ma mniejsze niż mam ja  po wypiciu 0,7 Glenfiddicha. Oczywiście chodzi mi o promile, a nie 107mg of alcohol per 100ml of urine. Kiedy partia ma małe poparcie to i nazwa nie chce się utrwalić. Tak mam. Najlepsze na utrwalenie jest " Dębowe Mocne " Niestety jutro mam pierwszą zmianę, więc nazwy partii reprezentowanej przez panią Nowacką i pozostały tuzin aktywu, utrwalał sobie nie będę. Co nie znaczy, że nie popieram postępu i nowoczesności. Uważam, że powinniśmy w kwestiach religii w życiu publicznym brać przykład z najlepszych. Konkretnie z krajów nowoczesnych, a Wielka Brytania do marca pozostaje jeszcze krajem nowoczesnym, więc brać przykład czym prędzej, żeby zdążyć. Mnie bardzo pasuje to przemieszanie, wzajemna tolerancja i rozumienie potrzeb obywatela. W końcu to obywatel jest podmiotem i celem wszystkiego co realizuje system demokratyczny. Skoro muzułmanom wydaje się zgody na budowanie świątyń, dofinansowuje się imprezy związane z religią, pozwala się na zamykanie ulic podczas procesji z okazji urodzin proroka, to dlaczego chrześcijanom zabraniać w ich własnym kraju realizowania tego  co jest dla nich istotne. Mam wrażenie, że w partii, której nazwa  wyleciała mi z głowy miał dziś ktoś 22 micrograms per 100ml of breath. Tak trzymać pani Basiu, do wyborów... i nie popuszczać. 

image


image

Państwowe uroczystości z udziałem klechów ? Kto za to płaci ? 

image

Sala modlitw w brytyjskim collegu 

image

Kto to wywiesił ? To jakiś skandal 

image

Święte figury w collegu ? Kto na to zezwala ? 

image


image

Święte obrazy ? Zgroza ! 

image

Przyszkolny kościół ? To też trzeba będzie poruszyć na najbliższej egzekutywie. Tak dalej być nie może. 







Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo