I. Pierwsze podejście IŁ-76
09:25:32 KSL: – Jeden, na kursie, na ścieżce.
09:25:45 KL: – Obserwujesz?
09:25:49 KL: – Idź na drugi krąg.
09:25:54 (KL)/(Krasn.): - (niezrozumiałe) job twoju mać, o w chuja, o kurwaaaa (w tle rozmowy słychać wycie samolotu)
09:26:03 KL: – Odejście na drugi krąg, odejście.
II. Moment rzekomej „katastrofy” TU154M nr 101
10:40:53 KSL: Horyzont, 101.
10:40:55: Kierownik Lotu (KL): Kontrola wysokości, horyzont.
10:40:59: KL: Ile można czekać?
10:41:02: KL: Odejście na drugi krąg.
10:41:07: KL: Odejście na drugi krąg.
10:41:09: KL: Gdzie on jest?
Zakładając, że odległość wieży od miejsca zdarzenia, wynosiła około 700 m, to poziom głośności silników Tupolewa na wieży, próbującego odejść na drugi krąg(przy mocy startowej) wynosiłby około 55-60 dB, czyli byłby zbliżony do odgłosów np. przeciętnej mocy odkurzacza pracującego w pomieszczeniu wieży, lub normalnej, nie przyciszonej rozmowy.Dlaczego na nagraniach z wieży nie ma śladu po odgłosach „katastrofy”?
Nie ma, bo o tej godzinie(10:41) żadnego wydarzenia związanego z odgłosami, na Siewiernym nie było.
Nie znoszę kłamstwa, obłudy, relatywizmu moralnego i bezczelności w ich prezentacji. Preferuję rozmowę merytoryczną, opartą na faktach i uprawdopodobnionych poszlakach, analizy oparte na kojarzeniu różnych informacji i faktów w logiczny ciąg zdarzeń. Wyznaję pogląd, iż w polityce nie należy liczyć na przyjaźń, tylko na wspólne interesy, które najlepiej gwarantują dobrą współpracę, że partnerowi można zaufać, jeśli ma się możliwość kontroli jego działań.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka