STARY WROCEK STARY WROCEK
2044
BLOG

Areszt dla Marka Ch. jest bez sensu

STARY WROCEK STARY WROCEK Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 164

Media doniosły, że prokuratura w Katowicach złożyła do sądu wniosek o zastosowanie środka zapobiegawczego w postaci aresztu na 2 miesiące. Mam wrażenie graniczące z pewnością, że jest to zbędna gorliwość prokuratury. Dlaczego?

Przed chwilą usłyszałem przedstawiciela prokuratury, że "w sprawie zgromadzono obszerny materiał dowodowy". Faktem jest, że podejrzany nie przyznaje się do winy (zarzutu) i złożył obszerne wyjaśnienia. To czego obawia się prokuratura? Matactwa ze strony podejrzanego?

Wolne żarty, w jaki sposób Marek Ch. mógłby mataczyć? Spotkałby się z Czarneckim i jego ... adwokatem, żeby ustalić zeznania? Giertych taki głupi nie jest. "Propozycję korupcyjną" Marek Ch. złożył sam, bez obecności osób trzecich. Z kim miałby ustalać dalszą strategię? Z polecanym prawnikiem? Ten już powinien był być przesłuchany.

Mam wrażenie, że działania prokuratury w tej sprawie są specjalnie "dmuchane", żeby pokazać nadzwyczajną pryncypialność PIS (pana Ziobro). Pryncypialność, której jakoś nie widzę w innych sprawach (patrz Amber Gold) lub jest nadzwyczaj skromna.

No i jeszcze jedno, dlaczego areszt ma być zastosowany na 2 miesiące a nie na 3. Albo na jeden. Przecież wszystkie dowody - jak twierdzą - zostały zgromadzone.

Zastanawia mnie ta gorliwość.

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka