TadeuszK TadeuszK
214
BLOG

Wszech_jewropejskie ocieplenie następuje...

TadeuszK TadeuszK Polityka Obserwuj notkę 6

... następuje i planeta Ziemia płonie.... ogień piekielny pożera Ziemię.

A tymczasem jest maj 23.05.24, a ja w chałupie (tzw. ocieplonej)  mam poniżej 20 stopni Celsjusza.

Jest mi zimno ....normalnie zimno....pani kloska, czy też kluska.

Uruchomiłem więc kocioł (w ocieplającym siem ' klimacie) , zapaliłem zapachowym drewnem brzozowym i jest kluska /kloska raj dla mnie i dla otoczenia.

Dla mnie bo mam ciepło, a otoczenie ma specyficzny, niepowtarzalny   zapach spalanej brzozy.

Ale to tylko info dla koneserów nisko_ nieklimatycznych.  

Pozdrawiam ociepleniowców., mimo iż  mnie jednak jest zimno w waszm zżerającym Ziemię  ociepleniu ( myślę , że w oci...niu)..

*

ps.

Ocieplenie to tylko biznes i polityka, tak więc wybieram dział Polityka!

TadeuszK
O mnie TadeuszK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka