teodor49 teodor49
977
BLOG

Woluntaryzm Rafała Brody

teodor49 teodor49 Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 28

Prof. Broda opublikował post: http://krakow-broda.salon24.pl/724598,smolensk-i-fizyka-jadrowa      Notka spotkała się z dużą klikalnością i obfitością komentujących. Nie oceniam jakości wpisu, jego nośność widzę w głodzie (świadomej części społeczeństwa) wyjaśnienia tajemnicy 10.04.2010. Każdy chętny może może wyrobić sobie własne zdanie, także nt. wiarygodności credo Autora: [To przesłanie nie jest wprost wypowiedziane, ale brzmi bardzo jasno "rżniecie głupa, albo jesteście głupami"]

Mój udział w dyskusji był dość oszczędny, później ograniczył się wyłącznie do dialogu z @Jeremy Flamewater, przy czym pragnę zwrócić uwagę na 2 epizody:

--- "PROSZĘ NIE PROWOKOWAĆ." -  kom. 19.8.-23:05                         O R A Z

--- "W skrócie, ja nie podjąłem kłótni z zacnym Jeremiaszem, najpierw rzucałem mu banany, pardon ... pytania, a z momentem gdy przejrzał i się znarowił, ..."  kom. 21.8.-12:03

Prof. Broda był średnio aktywny w moderowaniu. Ponieważ nic nie zostało wykasowane, tu też zachęcam do własnego wartościowania. Z momentem przerwania drzemki rycerski Gospodarz podsumował moją skromną osobę:

--- "Nie możesz komentować na tym blogu"         ORAZ  (na PW)
--- "Zostałeś zablokowany przez tego użytkownika. Nie możesz wysłać do niego wiadomości."

Daleki jestem od pochopnych osądów nt. pryncypiów Prof. jako naukowca lub Jego stronniczości w otwartej przecież dyskusji. Ograniczyłem się do faktów. Pozostaje zakończyć deserem:

"Jest Pan wybiórczy w ocenach. Dla umysłu ścisłego powinno być błahostką prześledzenie mej dyskusji z Jeremiaszem, w tym moje pierwszeństwo w ostrzeżeniu przed nieprowokowaniem oraz kilkoma apelami o zaprzestanie nagabywania.  <b>A może Pan uważa, iż powinienem spotulnieć na "Wania, towariszcz, walonki, onuce i podobną poetykę'. Zawiodę Pana!!   </b>Proszę się nie fatygować z blokadą PW (tego nie przewidziałem), nie zamierzam Pana więcej nachodzić. Do sprawy wrócę w innej formie."

Ciekawe, kto pierwszy dogoni własny ogon? Wstępne rozwiązanie we wrześniu? : http://wpolityce.pl/polityka/305552-rz-i-gw-spekuluja-jesienia-pis-uderzy-w-po-i-tuska-argumenty-odtajnione-materialy-dot-1004-i-komisja-sledcza-ws-amber-gold

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

teodor49
O mnie teodor49

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka