L.L.Leming L.L.Leming
626
BLOG

Gratulacje dla pana Sakiewicza

L.L.Leming L.L.Leming Polityka Obserwuj notkę 8

Ponieważ w imie szczytnych ideałów pan Sakiewicz zabrania mi komentowania na jego wlasnym blogu, więc składam gratulacje na moim. Nie jestem małostkowy a Polska jest dla mnie najważniejsza...

""W ciągu jednego dnia zniknęło z kiosków 140 tys. płyt z filmem „Mgła” Joanny Lichockiej i Marii Dłużewskiej "", takze jeszcze raz: gratuluje tak wspaniałego wyniku.

 

I prosze sie nie martwic: ""Z pewnym zakłopotaniem czytałem wpisy w internecie osób, które zrobiły kopie i rozdały znajomym. Cieszy mnie, że film ma takie zainteresowanie, choć jako przedstawiciel producenta co do kopiowania jestem trochę rozdarty. "" Alez prosze sie nie rozdzierać... 

Te 140 tys. płyt to liczba imponująca, jednak dzieki owemu kopiowaniu i towarzyskim projekcjom, Wasza produkcja dotrze do milionow odbiorcow, a w koncu chyba o to chodzi... Znaczy o idee chodzi, a nie o mamone (przeciez nie jestescie z PO), tym bardziej, ze target Gazety Polskiej do najmajętniejszych nie nalezy... Wiadomo jak PO okrada społeczeństwo.

Na koniec pragne poinformowac Pana, ze urzeczony „Mgłą” czekam z niecierpliwoscią na kolejne częsci tej tragicznej smolenskiej opowiesci. Na przyklad: "Uprowadzeni" (o tych trzech karetkach), albo "Komando" ( na podstawie slynnego nagrania komorkowego w internecie, co to wszyszko slychać i wszystko widać)... 

Tylko prawda zapewni nam Niepodległość, Szczęście - i poważanie przyszłych pokoleń!

 

--------------------------------------------------------------------------

http://tomaszsakiewicz.salon24.pl/266925,patrza-na-nas-zza-tej-mgly

 

 

L.L.Leming
O mnie L.L.Leming

Otumaniony Multą-Kultą liberał z Berlina leming.blog.de

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka