Matka Teresa
Matka Teresa
sztachx7 sztachx7
241
BLOG

Tak mi się jakoś samo napisało - życzenia dla Salonowców

sztachx7 sztachx7 Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Daj Wam Boże tego co sami sobie życzycie!

Łakniecie sprawiedliwości? Więc niech ona nastanie!
Miłości odwzajemnionej i czystej? Niechże będzie udziałem Waszym!
Mądrości rządzących?
Niechże króluje ona w gabinetach, korytarzach, a nade wszystko myślach, czynach i słowach polityków naszych wszelkich opcji, płci i proweniencji!

Baczcie jeno tylko, że wszystkie te wymienione wyżej pragnienia ułomne są, bośmy ludźmi, a nie Bogiem, na którego tylko podobieństwo uczynieni jesteśmy!

Takoż życzę Wam by w myślach, słowach i czynach zaistniała również prócz cech wymienionych - Boża Łaska!

Tejże bowiem Bożej Łasce nader często, unikanie wielu niebezpieczeństw związanych z człowieczym, ułomnym myśleniem - zawdzięczaliśmy, zawdzięczamy i mam nadzieję, będziemy mogli zawdzięczać.

Prócz niej jest jeszcze To coś, czego nam potrzeba - Ofiara.

Nasza Ofiara.

Chrystus ofiarował swe życie - słyszymy często. Cóż to znaczy? Mamy i my ofiarować je dla Niego?

Od nas wymaga może niekoniecznie i zawsze tego samego, ale wyznając Wiarę wypada poświęcić Jemu słowa, myśli i czyny, prowadzone Jego Łaską i Naszą odrobiną poświęcenia.

Nie tylko Wiara, ale i Uczynki!

Napominam więc siebie nade wszystko - mniej gadania i deklaracji, a więcej działań praktycznych dla bliźnich.

Póki życia póty Nadziei!

Chrystus się nam narodził Alleluja!

sztachx7
O mnie sztachx7

Jestem jaki jestem. Nie kocham postkomunistów ani z PO, ani z SLD.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo