RobertK RobertK
135
BLOG

Administracjo, zwróć funkcję 'dodaj notkę do obserwowanych'!

RobertK RobertK Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Niedawno w S24 wprowadzono zmiany.

Z mojego punktu widzenia mało istotne poza jedną- zlikwidowano bardzo moim zdaniem przydatną funkcję, która pozwalała na dodanie notki do listy obserwowanych.

Lista ta pozwalała użytkownikowi w wygodny sposób sprawdzić, czy pod interesującą go notką pojawiły się nowe komentarze.

Lista ta pozostała, można ją otworzyć korzystając z rozwijanego menu w prawym górnym rogu i wybierając opcję 'obserwowane'. 

Na pytanie do administracji, co się stało z tym przyciskiem dostałem odpowiedź, że obecnie tej funkcji nie ma i rozważane jest jej przywrócenie.

Chciałbym zwrócić uwagę administracji, że bez możliwości dodania nowych notek obecność tej listy jest pozbawiona sensu.

Nie wiem jak dla innych, ale dla mnie to była jedna z ciekawszych funkcji salonu. Przycisk 'dodaj notkę do obserwowanych' pozwalał dodać link do interesującej notki i przechowywać go dowolnie długo. Dzięki temu mam ładne archiwum różnych ciekawych notek i linki do dyskusji, w których różni wielbiciele wolności słowa zablokowali mi możliwość komentowania.

Mogłem jednym rzutem oka ocenić, co się dzieje w poszczególnych dyskusjach na forum. No i nie trzeba było tracić czasu na poszukiwania.  

Liczę na to, że ta funkcjonalność szybko wróci. 

RobertK
O mnie RobertK

Na niektóre tematy mam swoje własne zdanie, na inne zdania nie mam. Innych możliwości nie ma.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura