Ufka Ufka
4316
BLOG

Godność

Ufka Ufka Sądownictwo Obserwuj temat Obserwuj notkę 199

Gdyby dzisiaj Stańczyk przeszedł się po Polsce zamiast lekarzy trafiłby na samych znawców Konstytucji. Ja do nich się niestety nie zaliczam, więc nie zabierałam głosu w sprawie ustaw sądowych.

Każdy, kto czyta moje notki wie, że problem sądów leżał mi zawsze na sercu. No i dopóki PiS był w opozycji nawet ci z drugiej strony plota przyznawali mi rację. Bo sądy są nie tylko wolne, ale i powolne, wyroki czasami kuriozalne itd itp

Ze zmianami nie wiązałam wielkich nadziei -podobało mi się losowanie sędziów i Izba Dyscyplinarna. Nie sądziłam, aby wiele się zmieniło w SN i nie rozumiałam tej walki. Do dzisiaj.

Dzisiaj zobaczyłam coś strasznego, bo jednak pojedyncze przypadki kradzieży wiertarki to nie to. Każda branża chroni kolegów, a jak ma się immunitet to już można wszystko. 

Ale jest coś takiego jak majestat i godność sędziego Sądu Najwyższego. Gdyby pani Gersdorf w cichości domowego ogniska oglądała demonstracje pod SN i cieszyła się z ilości demonstrantów - byłoby ok. Chodzenie ze świeczkami już ok nie jest, a dzisiejsze torowanie jej drogi do SN przez Farmazona było tragiczne. Ona NIE powinna z nim się spotkać nawet na sali sądowej, bo to sprawa co najwyżej dla sądu okręgowego. 

Ale najgorsza była konferencja - jej i sędziego Iwulskiego. Ten ostatni cieszył się jak dziecko, że "wyciął numer" czyli nie podpisał pisma w sprawie uzupełnienia wniosku o przedłużenie pracy w SN o informację o swoim stanie zdrowia i w związku z tym może udawać, że o niczym nie wie.  Pani Gersdorf z kolei dała do zrozumienia, że po powrocie z urlopu być może pójdzie na L-4. Słuchałam tego z osłupieniem. Gdybym miała coś do powiedzenia żadna zmiana ustawy byłaby mi niepotrzebna. Sędzią może być tylko osoba o nieskazitelnym charakterze. Powinni zostać odwołani w trybie natychmiastowym!

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo