grishyn grishyn
127
BLOG

Powrót do racjonalności. Odwrót antyszczepionkowców?

grishyn grishyn Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 4


W tej chwili wahadło opinii wychyliło się w stronę legend i alternatywnego świata, powtórne nadejście racjonalizmu przewiduję za jakieś 200-300 lat.(Nitor)

"Ludzie, zaszczepiajcie swoje dzieci. Zobaczcie na mojego syna, dostał ospy, zanim zdążyłam go zaszczepić. Tak wygląda po tygodniu. Właśnie trafił do szpitala, bo przyplątała się jakaś dodatkowa infekcja. Moja córka i ja też złapałyśmy ospę" - tak brzmi początek wpisu, który umieściła na Facebooku jedna z użytkowniczek serwisu. Jak zaznaczyła, nie chodzi o jej synka, lecz jest to "apel matki".

Na dołączonej fotografii widać pokryte ranami i plamami małe dziecko. Wpis błyskawicznie rozszedł się po sieci. Ale informacja nie jest nowa. To wpis Kayley Burke z Australii, która dwa lata temu umieściła w sieci informację o stanie 11-miesięcznego synka Elijaha. Zapewniła wtedy, że sama chciała go zaszczepić, ale choroba przyszła zbyt wcześnie.

https://wiadomosci.wp.pl/internauci-zachecaja-do-szczepien-i-udostepniaja-zdjecie-pokrytego-ranami-dziecka-to-fotografia-sprzed-2-lat-6302794843895937a

grishyn
O mnie grishyn

Dociekam sedna.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości