wawel24 wawel24
136
BLOG

Z obywatelskiego raportu obserwatora/nauczyciela

wawel24 wawel24 Polityka Obserwuj notkę 5


Podam teraz kilka faktuff zrzucajoncych z nóg. Znaczy rzucajoncych na kolana. Zresztom mniejsza o to jak się mówi i pisze. Nie po to jestę nauczycielę, żeby się takimi głupotami wymyślonymi przez jakiś jebusów zajmować :) . Podam nie tylko fakty. To są raczej moje pszemyślenia. Takie wicie myślofakty. Bo ja wciąż myślę. Prezydent wciąż się uczy, a ja jako nauczyciel już nie muszę siem uczyć :), ja wciąż myślę. Widzem braun und socha a nawet olszański - myślę. Widzę hitler i wegetarianizm - myślę. Widzę hitler, putin i morawiecki głaszczą dzieci - myślę. Widzę Putin, pałac, łazienki, czystość, dezynfekcja, DDM, rasa - myślę. Szukam grzybów - myślę. Obserwuję dekli jak piją - myślę. Piję - myślę. Trzeźwieję - piję.

I dochodzem do wnioskuff. Co wytrzeszczacie gały? Myśleli że ja jakiś dekiel albo jebus? Grubo się konfiarze, braunowcy, totalsi i antyszczepionkowcy żeśta pomeleli. Wnioski są powalające. W pierwszym rzędzie mnie powalające, bo mi nalewka - dziękiborze mujborze - za mocna wyjszła. Ale jak po niej napiszę nodkę, to już powalę wszystkich. Nikt nie zachowa pionu po moich ustaleniach, odkryciach, dociekaniach und ślectwach. Przestanom jebusy bić pianem. Zdemaskuję każden sputnik nad działką. Nad działką denatury którą wciągają dekle pod moim płotem. "Zaproście mnie do stołu", he, he.

Oto wnioski co to z mojego myślenia pochodzą, możeta mówić że to wszystko jest sprzeczne. Ale ja jak myślem to tego nie widzem. Mnie sie wszystko zgadza. Tak myślem.
  • Wegetarianizm operacją specjalną neofaszystów na co jednoznacznie wskazuje wegetarianizm Hitlera
  • Kto jak hitler - lubi dzieci i zwierzęta jest wyznawcą Hitlera i jego urodzin w lesie
  • Putin w swoim pałacu ma kilka łazienek - kto często się myje, ten bierze udział w operacji KGB "Krwawa Łaźnia".
  • Putin spotyka się z Żydami, kto, tak jak Kaczyński i wierchuszka PIS spotyka się z Żydami jest częścią tajnej operacji KGB "Great Kosher" na której trop wpadły służby naszego sojusznika. O kurka. Wyszło mi coś nie tak. Wyszło mi że kaczor jest częścią operacji KGB. Z tym myśleniem to tylko same problemy. Dlaczego nie można myśleć tak po prostu jak spirit ze szklanki prosto w gardło na działce, tylko trzeba miarkować - nigdy chyba tego nie zrozumiem. Musi sie człowiek pilnować. Nic to. Zaraz to zmienię. Zmieniłem. Żadna tam wielka robota. Poprawiłem. Teraz mam tak, że spotkania kaczyńskiego i PIS z Żydami i miłość kaczora do izraela są faktem , ale wy nie znacie drugiego dna. Bo to wszystko intryga KGB, by uwikłać kaczora. Wysłali Żydów by usidlić kaczora i wysłali Brauna by to nagłośnił. No, teraz to mi się zgadza :)))). To myślenie to jednak fajna rzecz - jak pasjans. Układarz, układasz i wreszcie ci się zgadza. Z tobą się zgadza. Ale musisz wciąż pilnować by się zgadzało. Z tobą. No bo z kim? Z pątnicy, no bo skąd?
  • Putin podpisał zakaz reklamowania aborcji - wspólne korzenie putina i PIS freszcie wyszły na iaw.
  • Putin na wakacjach, łowił ryby na syberii, kaczyński też był na wakacjach i łowił ryby - od dawna na helu pachniało ruskimi onucami.
  • Putin chce by porównywanie ZSRR do Trzeciej Rzeszy było penalizowane, takie chęci, jeśli chodzi o porównywanie Polski und Trzeciej Rzeszy co do udziału w holokauście, od dawna wykazywał również PIS (projekt Jakiego). Tylko ślepy nie zobaczy odwoływania się do wspólnych wartości przez Putina i Kaczyńskiego. Jaki to suwerenność rodem z Łubianki. Rozkminiłem to. Sam. Z głowy. Z dekla. Ze wspomaganiem nalewki-wlewki.
  • Wg Putina trudne kwestie w relacjach Rosji i Polski można rozwiązać działając na zasadzie pragmatyzmu i uwzględniania interesów obu stron. Jest to podejście identyczne jak w "Orędziu do Rosjan" Kaczyńskiego, nie da się dłużej ukrywać tożsamości interesuff obu stron, mówię wam to ja, obserwator/jarząbek/nauczyciel - mistrz logiki talmudu. Piszczyk rządowy.
  • Władimir Putin pokazuje zdjęcia z wakacji - Brudziński też pokazywał zdjęcia z wakacji z prezesem - ktoś ma jakieś wątpliwości? To jest tajna akcja KGB rozpoczęta już w latach 60 :). A te jebusy antyszczepionkowe łykajom to i pieprzom androny o szopenie udając znafcuff ).
  • Putin ogłosił, że "westernizacja" kraju wzmacnia groźbę utraty suwerenności kulturowej. Od 2015 r. to samo głoszą Kaczyński, Olszański, Braun i Morawiecki - wyszło Szydło z worka. Szczęść Unio! Szczepmy siem!
  • Na 51 urodziny Mateusza Morawieckiego gorące życzenia przesłał mu Aleksis Tsipras. Wcześniej Tspipras rozmawiał z Putinem przez telefon. Zaowocowało to już ich bezpośrednim spotkaniem w następnych dniach w Moskwie. Obaj idąc po Moskwie przecięli ulicę, którą jakiś czas temu szedł Grzegorz szczęśćboże Braun. Nie przeszkadzało to Dudzie spotkać się z Tsiprasem. Nie przeszkodziło też w wystąpieniu na wspólnej demonstracji Justyny Sochy z Braunem. Braun to człowiek Sochy, Socha to człowiek Olszańskiego. Olszański to Sputnik i RT. Sputniki to Gates i Musk i kolonizacja Marsa, oj, chyba się zamyśliłem, znaczy zapędziłem. Wszystko to opisał sputnik i telegram oraz zrelacjonowała Russia Today. Czy trzeba coś dodawać? Polskie elity na pasku sputnika, telegramu i RT? Pytanie retoryczne. Upadek. Z moich prywatnych obserwacji wynika, że łącznikiem pomiędzy Tsiprasem, Putinem, Kaczyńskim, Dudą, Braunem i Morawieckim może być Salvini. Albo Olszański. Zresztom wszystko to opisał Sputnik: "Kaczyński zawarł sojusz z „pupilami Putina”: https://pl.sputniknews.com/20210703/na-kremlowskiej-smyczy-kaczynski-zawarl-sojusz-z-pupilami-putina-15377897.html
  • Putin krytykuje "zachodnie szczepionki", aborcję, LGBT i westernizację. Kaczyński i PIS popiera "zachodnie szczepionki", natomiast krytykuje aborcję, LGBT i westernizację. Skąt ten rosćwięk? Jeszcze nie wiem, ale ja to rozkminiem. Nie może być rozdźwiękuff. Pragmatyzm prezesa nas tego uczy. My wszyscy z niego.
  • Nie tylko nie może być rosćwięków, ale musi być wielka przemiana naszych stosunków z Rosją. zresztą co ja tu będę swym nauczycielskim rozumkiem rozdrabniał myśli tego starszego, mądrego człowieka. Zacytuję samo najsamsze źródło (google potwierdzi): JK po Smoleńsku w Orędziu do Rosjan (2010 r.) z nadzieją na wielką zmianę w stosunkach polsko-rosyjskich: "Są w historii takie momenty, które potrafią zmienić wszystko, zmienić bieg historii. Mam nadzieję, i ma ją także miliony Polaków, że taki moment nadchodzi, że dojdzie do tej wielkiej, potrzebnej zmiany. Dla nas, dla naszych dzieci i wnuków".
Tak. Musimy myśleć o naszych wnukach. Żeby z braku szczepień nie zarazić ich sars-cov-2 i nienawiścią do Rosji. Chociaż KGB chce byśmy nienawidzili Rosji i siem nie wyszczepili. Ale przecież KGB jest sercem Rosji a Rosja chce byśmy ją kochali. no to co? Kochać czy nienawidzić? Kurka, coś mi się pokiełbasiło. Coś sie nie zgadza. Z tym myśleniem to tylko problemy człowiek ma. Co pomyśli i pownioskuje to mu się nie zgadza. Sprzeczności jakieś wypełzają jak antyszczepionkowcy ze swoich nor. A może KGB walczy z Rosją a Salvini z Olszańskim a sędziuje im Socha? Łeb mi pęka. Idę się napić.

Nie dzienkujcie za moje wnioski, znam swojom wartość. I - nie uwierzycie - ja to wszystko sam odkrywam. Sam, tak po prostu z głowy. Z dekla. Wspomaganego. Sam, lecz nie osamotniony. Do identycznych wniosków co ja, zwykły nauczyciel obserwujący, dochodzą Sikorski, Lewandowski, Tusk, Nowacka i Lis. Ale nikt tu od nikogo nie "ściąga"- mowa tu może być tylko o wzajemnej inspiracji. O wspólnej metodzie, pokrewnych umysłach. Zresztą jak ja, jako nauczyciel, mógłbym popierać ściąganie?
 Wiem, że nie każdy dostrzega te powiązania, które mnie biją po oczach. Ja widze i opisujem a także (w chwilach wolnych od obserwacji grzybów, wymyślania kagiebowskich teorii spiskowych, i obserwacji dekli i nalewek) obserwuję - nie na darmo jestem nauczycielem wchodzących pokoleń. Czy wschodzących. Jakoś tak.

PS
Roger Waters zaatakował Kaczyńskiego i PIS. Napisał o tym Sputnik. Czas na zrzucenie masek. Od dawna coś mi nie pasowało w utworze Pink Floyd "Money". Ten odgłos rzucanych monet. Tylko zaślepieni braunowcy i antyszczepionkowcy zabijający babcie i wnuki swojom dyfersjom spiskowom mogli udawać, że nie wiedzą iż chodzi tu o pożyczki Putina dla Le Pen. szczęśćborze :). Nie doceniamy KGB. Adam i ewa potwierdzą. mujborze.


-


wawel24
O mnie wawel24

Huomo-animal divino. Znajomość harmonii nazywa się stałością. Znajomość stałości nazywa się oświeceniem. [...]. Napięcie ducha w sercu nazywa się uporem. [...] Wiedzący nie zna udawania, udowadniający nie wie.  Nagroda Roczna „Poetry&Paratheatre” w Dziedzinie Sztuki ♛2012 - (kategoria: poetycki eksperyment roku 2012) ♛2013 - (kategoria: poezja, esej, tłumaczenie) za rozpętanie dyskusji wokół poezji Emily Dickinson i wkład do teorii tłumaczeń ED na język polski ========================== ❀ TEMATYCZNA LISTA NOTEK ❀ F I L O Z O F I A ✹ AGONIA LOGOSU H I S T O R I A 1.Ludobójstwo. Odsłona pierwsza. Precedens i wzór 2. Hołodomor. Ludobójstwo. Odsłona druga. Nowe metody 3.10.04.2011 P O S T A C I  1. Franz Kafka i hospicjum kultury europejskiej czyli nagi król 2. Platon czytany przez Simone Weil P O E Z J A 1. SZYMBORSKA czyli BIESIADNY SEN MOTYLA 2. Dziękomium strof Strofa (titulogram) 3.Limeryk 4.TRZEJ MĘDRCOWIE a koń każdego w innym kolorze... 5.CO SIĘ DZIEJE  M U Z Y K A 1.D E V I C S 2.DEVICS - druga część muzycznej podróży... 3.HUGO RACE and The True Spirit 4.SALTILLO - to nie z importu lek, SALTILLO - nie nazwa to rośliny 5.HALOU - muzyka jak wytrawny szampan 6.ARVO PÄRT - Muzyka ciszy i pamięci 7. ♪ VICTIMAE PASCHALI LAUDES ♬

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka