wzmianka wzmianka
121
BLOG

Łatwiejszy dostęp do danych w Ohio

wzmianka wzmianka Energetyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Nie wiem dokładnie od kiedy działa lokalizator odwiertów w Ohio, bo zauważyłam go dopiero dzisiaj, gdy uzupełnił klikniętą zakładkę bez tej funkcji. Zapoznałam się po łebkach z zawartością tej wyszukiwarki i pobiegłam ścieżką do tego co mnie najbardziej interesuje: do sposobu udostępniania poziomu Utica. Na początku eksploracji poziomu Utica w Ohio miałam do dyspozycji lokalizacje zgłoszone do realizacji pokazane na stronie geologicznej. Tam były narysowane czerwone "kocie wąsiki", które okazały się w praktyce klasycznymi padami! Tak to wygląda na fragmencie mapy lokalizacji odwiertów horyzontalnych: 

image

Na mapie widzimy lokalizację z placem głowic otworów oraz końce równolegle wierconych otworów horyzontalnych zaznaczone strzałką przy zielonym punkcie. Skala liniowa tej mapy pokazuje długość 1 mili i 2 km (lewy dolny narożnik). W następnym kroku uzyskiwałam skalę liniową 600 m oraz brak pełnych padów. Przybliżeniami kolejnymi dochodzi się do odległości pomiędzy głowicami poszczególnych otworów danego padu. Kliknięcie na interesujący nas odwiert pokazuje w etykiecie dane operatora wraz z kontaktem oraz link do historii wydobycia ropy i gazu z danego odwiertu. Postaram się w przyszłości zrobić marsz po dane z pierwszego odwiertu z długą historią wydobycia oraz do jednego z najwydajniejszych i krótką historią. 


Prośba: Gdyby ktoś miał u siebie lub znalazł w Internecie dostęp do odwiertów gazowych w Rosji, szczególnie do pól które zasilają NS1 oraz niecierpliwie czekają z produkcją na wybudowanie NS2 a nawet NS3 proszę o wklejenie linku w komentarzu, za co z góry dziękuję. 


wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka