POstepowieC
POstepowieC
POstepowieC POstepowieC
162
BLOG

Przyszłość przedszkolaka

POstepowieC POstepowieC LGBT Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Co prawda rok szkolny dopiero za kilka dni się kończy, ale ze mnie uprzejma bestia, chętna do podzielenia się pomysłami. Znajomą z Warszawy pytam, czy jej pociecha już przyniosła jakąś pracę domową z przedszkola. Może typu: znajdź u mamy jej punkt g. Postaw tacie pałę, niech się chłop nie męczy grą wstępną. Dopiero teraz człowiek dostrzega korzyści, jakie popłyną z takiej edukacji. Czy jestem wulgarny? Ależ ludzie! Samo życie, samo życie! W Poznaniu podobno na pierwszego maja będą obowiązkowe pochody, tylko że z tęczowymi flagami. Już rada miasta z kochaniutkim prezydentem szykują zakaz używania rowerów z pedałami. Dopuszczone do ruchu będą tylko elektryczne lub do odpychania. Aż strach pomyśleć, co szykują do kierowców samochodów... Tam bez pedałów ani rusz :-) 

Co to ja... No właśnie. Radzie stolicy podpowiadam, jak powinien wyglądać podstawowy ekwipunek przedszkolaka. Patrz, załączona fotka. 

Wyobraźcie sobie to tylko... Wchodzicie do klasy Krasnoludków, a tam wszystkie dziewczątka na podłodze leżą i trenują :-) 

Tak, bo właśnie tego chcieli mieszkańcy Warszawy i tak wybrali. A reszta? Cóż... Reszta może zawsze wziąć kredyt i zmienić miejsce zamieszkania...

#reforma #warszawa #wychowanieseksualne #trzaskowski #kaczyński #tusk #wybory #pis

POstepowieC
O mnie POstepowieC

Biały, hetero, wyborca PiS. Nie lubię gejów, arabów, żydów, niemców, komarów i makowca. No, na tego ostatniego czasem się skuszę, zwłaszcza w święta. Niestety, rozczaruję niektórych, bo jestem też ateistą i kościoły omijam szerokim łukiem. Ale cóż, nikt nie jest doskonały...  I chyba nie jestem tolerancyjny, bo z wyborcami PO nie łączę się w bulu i nadziei, że w końcu kiedyś uda im się odzyskać koryto. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo