AndMan AndMan
511
BLOG

Zapiśnik- Lech Wałęsa- ...Tyle dałem Wam...

AndMan AndMan Lech Wałęsa Obserwuj temat Obserwuj notkę 26

    Nasz eksprezydent nie daje o sobie zapomnieć, robi wszystko, żeby głośno o nim było. Kraj zmaga się z pandemią koronawirusa, a Lech Wałęsa faktury nam wystawia- ...W ostatnim czasie moja emerytura co miesiąc, na rękę, wynosi około 6000 zł, co prasa złośliwie wyrywając z kontekstu podała publicznie, dodając że to trochę mało na moją dużą rodzinę, codzienne płatne lekarstwa i wydatki związane licznymi podróżami. Wielu z Was obraziło się i nawet mi naubliżało... Wielu z Nas panie Lechu ma o wiele niższe dochody niż pan i nie uskarża się na zmianę planów wywołaną światową pandemią. Nie wspomnę już o wszystkich Tych, którzy są lub mogą być zagrożeni utratą pracy z powodów pandemii. Wiem, los rodaków nie jest czymś co leży w centrum pańskich zainteresowań. Zwłaszcza, że współobywatele niejednokrotnie dali odczuć co o panu myślą. Nie to jest jednak najgorsze w zachowaniu eksprezydenta, a rachunek który Lech Wałęsa wystawia nam wszystkim- ...Za cały rok otrzymam na rękę około 65 000 zł. Za ostatnie 20 lat było podobnie. 65 000 x 20= 1 300 000 zł. Tyle kosztowałem Was podatnicy. Wobec powyższego przy okazji przez około 20 lat dorabiałem różnymi występami zagranicą płacąc podatki na rękę, Ojczyźnie to znaczy Wam około 300 000 zł co roku przez 20 lat = 6 000 000 zł -1 300 000 zł = 4 700 000 zł tyle dodałem Wam... Nam? Czy fiskusowi? W podatkach jest tak- ja płacę, pan, pani płacą i eksprezydentów też to obowiązuje. Dlatego zakończenie tych pseudo ekonomicznych rozważań jest nie do przyjęcia- ...Gdyby każdy emeryt podobnie się dołożył Wam, nie musielibyście w ogóle pracować ,,AMERYKA’’ Nie będę doliczał wiele innych, ile zarobiłem dla mojej kochanej OJCZYZNY... Te ekonomiczne wyliczenia eksprezydent zatytułował- ...Prawdą po oczach. Rodacy... więc może jeżeli jest okazja to może też prawdą po oczkach przejadę cytując Lecha Wałęsę jako klasyka- ...Ludziom trzeba oddać to, co im komuniści ukradli. Rozdajmy każdemu czeki na 100 mln zł... O tym nawet artyści pieśni śpiewali- ...Wałęsa, dawaj moje sto milionów, Wałęsa, dawaj nasze sto milionów... A podatki? Trzeba płacić. Można nad nimi łezkę uronić, ale płacić trzeba. 

image

                                                                                         Foto- imged.pl/

AndMan
O mnie AndMan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka