Zbyszek Zbyszek
110
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 35 Neufrankenroda

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

1. Niemcy, geometria przestrzeni.
image

2. Znów musiałem z kimś pogadać.
image

3. Chmury, mżawka, panorama z drogi.
image

W każdym dłuższym przedsięwzięciu przychodzą chwile znużenia. Z drugiej strony, jakby to znikało, jakby  z bicza strzelił, 35 dni temu zacząłem zamieszczać tu 3 zdjęcia z mojego camino. Serio? Kto by pomyślał?

Do Neufrankenroda było 28 km. Gdy wszedłem na łagodną, ale sporą górę, spotkałem włochacze, inna nazwa - owce. Szczerze sobie pogadaliśmy,  co i jak. Wiatraki młóciły powietrze. Pogoda była potem zła. Nocowałem w komunie. Trochę miałem tam stracha, bo takie creepy rzeźby robili i w ogóle (ale szczegóły to w książce). Skończyło się dobrze. Wyspałem się, bo prawdę mówiąc, nie miałem innego wyjścia .

--------------------------------------------------
Dni ze zdjęciami są tutaj. Z reguły więcej niż trzy dziennie, tak dla ciekawych, jakby ktoś chciał coś więcej zobaczyć.

Do książki, która nie jest już taka grzeczna i wypolerowana, ale piękniejsza niż zdjęcia - tędy.

Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości