Zbyszek Zbyszek
66
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 120 Monte do Gozo

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

1. Brak oznaczeń, gps nie działa, człowiek idzie naprzód, a tu niewiele widać.
1

2. Drogowskaz do Santiago
2

3. "Polskie" schronisko dla pielgrzymów w Monte do Gozo.
3

120 dzień mojego Camino. Przeszedłem 45 kilometrów do Monte do Gozo, bez jednego odpoczynku. Mogłem tego dnia dojść już do Santiago, ale zdecydowałem, że lepiej dnia następnego. Niosło mnie. Po prostu. Spotkałem tego dnia po raz pierwszy pielgrzymów szlaku francuskiego - Camino Frances. Dzielnie okupowali wszystkie bary. Szybszy byłem nawet do tych na rowerach, co w sumie przestało mnie dziwić. Mnóstwo zdarzeń i wrażeń, ale to już w książce.

---------------------------------
Album zdjęć ze 120 dnia.(link zewnętrzny)

Całość relacji w książce(link zewnętrzny) dostępnej w wydawnictwie Gaudium(link zewnętrzny):

image


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości