Pogodny Pogodny
380
BLOG

Eternity grozi mi sądem

Pogodny Pogodny Rozmaitości Obserwuj notkę 31

Tego typu tekst otrzymalem od szacownego Eternity na skrzynkę wewnętrzną. Co państwo blogerzy na ten zgrzyt zapisany poniżej?


"Eternity

Pogodny

10 października 2021, 11:49

25

3

@Eternity

Cześć faryzeuszu, żępolisz tak jakby ci pejsy z eternitem do gęby wlazły.

Ukrywanie sie za nickiem nic dzisiaj ne daje. Chcesz sie przekonac? Albo przeprosisz, albo uzyje innej drogi."

Odpowiedziałem mu:

Ty również ukrywasz się za nickiem. Poza tym po wielokroć obrażasz nas, naród polski i Polaków stosując wobec nas pedagogikę wstydu. Nie szantażuj więc, bo to nie ma sensu. Po wielokroć swoimi ustawicznymi kłamstwami  obraziłeś mnie i moją Ojczyznę, więc to ja powinienem cię jako Polak pozwać. Zaprzestań stosowania więc wobec Polski i nas narodu polskiego kłamstw w/g Grossa oraz innych piewców o rzekomej, masowej współpracy Polaków z hitlerowcami w ludobójstwie Żydów na terenie Rzeczpospolitej a nie będziesz noszony - w myśl powiedzenia, że nosił wilk razy kilka poniesli i wilka. 

Ps.

Nimeniej zajrzałem na blog szacownego Eternity i odniosłem wrażenie, że mogę stanąć twarzą w twarz z braćmi mego ojca. Tak, tak, bo  szacowny Eternity udowadnia to swoimi notkami, a udowadnia to jeszcze bardziej w swoich komentarzach:

duszochwat

4 października 2021, 20:13

35

6

No właśnie, bo taki Szmul Wasersztejn to oszust! (...) Jesteś taki sam oszust jak ów Szmul! Oszust na oszuście, czemu wy bezbożni żydzi tak kłamiecie i oszukujecie?

Eternity odpowiada Duszochwatowi w kulturalny, w zgodny z ogólnie przyjętym prawem sposób:

Śmieciu, radzić to sobie możesz swoim kolegów, na poziomie szkółki niedzielnej. Jesteś żałosny w tej swojej bezsilności. A co Ty debilu masz wspólnego z Polakami? Ty zero, nic, zbyteczny chamski odpad, nieuk. Pozwoliłaś sobie na swoje durnowate opluwanie. Osobiście hejterów ani kretynów nie toleruje. Od tego zwoje przegrzewają. Zwłaszcza ten jeden, odpowiedzialny za komentowanie na blogach i defekację. Uwzględnisz to sam czy trzeba pomóc kopniakiem?

i dalej

gini

4 października 2021, 20:36

5

1

https://www.salon24.pl/u/chodakiewicz/80974,zydowscy-zolnierze-hitlera

Zydowscy zolnierze Hitlera ,po cholere klamac

Odpowiada Eternity:

Eternity

4 października 2021, 21:12

4

124

@gini

Zydowscy zolnierze Hitlera ,po cholere klamac

Mam prosbe. Nie uprawiaj u mnie antysemityzmu, - tym bardzuej nie na temat notki. Zrob u siebie wpis na ten temat. Mam nadzieje, ze sie zrozumiemy.


No tutaj grzecznie, ale i tak z podtekstem, czyli nie czepiaj się, i nie wyciągaj z szafy naszych cuchnących trupów, które nie służą absolutnie założeniom finansowym Holocaust Industry.

Kim jest Eternity? na 99% mozna się domyśleć. Wycelowanie jednak dział przez Eternity w moim kierunku i domaganie się przeprosin od mnie,  to próba zakneblowania prawdy wołającej do Boga z nielicznych ust narodu wybranego..

Pogodny
O mnie Pogodny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości