Zousa Zousa
171
BLOG

Kolejne kłamstwo Morawieckiego i PiS.

Zousa Zousa Społeczeństwo Obserwuj notkę 10

Mimo że moje mieszkanie ogrzewa CO z ciepłowni to żywo jestem zainteresowana ceną opału. Raz że od tegoż uzależniony jest mój koszt ogrzania mieszkania a dwa z racji pracy i wydatków na ogrzewanie "firmy". Od razu kojarzy mi się wypowiedź, zapewnienie pana Morawieckiego a za nim członków PiS o nie kupowaniu drogiego opału bo będzie na jesień tańszy. I jak to bywa wielu z zadowoleniem połknęło to kłamstwo a teraz czkawką im się odwdzięcza. Taka to jest przyszłość Polski i jej społeczeństwa pod rządami kłamliwej partii. A cena opału - węgla - jest około 200% wyższa od marca, kwietnia czy maja. Jednak jestem niekumata - zgodnie z twierdzeniem najmądrzejszego na salonie - i dlatego nie rozumiem jak można popierać kłamliwy PiS.

Zousa
O mnie Zousa

nienawidząca kłamstwa i obłudy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo