Legendarny dziennikarz odchodzi z Trójki. fot. Polskie Radio
Legendarny dziennikarz odchodzi z Trójki. fot. Polskie Radio

Kolejna legenda odchodzi z Trójki. Piotr Kaczkowski rezygnuje po 56 latach

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 385

Legendarny dziennikarz radiowy Piotr Kaczkowski żegna się z radiową Trójką po 56 latach współpracy. - Decyzja dojrzewała we mnie od dawna. Miałem piękne życie radiowe – stwierdził Piotr Kaczkowski

O rozstaniu z Trójką Piotr Kaczkowski poinformował w krótkim oświadczeniu, które w mediach społecznościowych zamieścili m.in. niektórzy dziennikarze stacji.

Kaczkowski napisał, że Trójka była dla niego domem. - Marzyłem, że tak będzie zawsze. Niestety, od szeregu już lat, dzień po dniu, coraz bardziej blakły i więzły mi w gardle. Decyzja dojrzewała więc we mnie od dawna - przyznał.

- Dziś chciałbym Państwu podziękować za lata wsparcia, wspólnych wzruszeń, dzielenia się muzyką i słowem. Miałem piękne życie radiowe. Mam nadzieję, że jeszcze wróci. W Trójce kierowanej z miłością i szacunkiem przez kompetentnych ludzi - napisał Kaczkowski.

image
Oświadczenie Kaczkowskiego opublikowane na Facebooku.

Wcześniej o odejściu z Trójki poinformował Marek Niedźwiecki. Ze stacją żegna się także dziennikarz Hirek Wrona. Odejście zapowiedział też na antenie Marcin Kydryński. Zakończenie współpracy z Trójką zapowiedzieli również dziennikarka Agnieszka Szydłowska, Agnieszka Obszańska, dyrektor muzyczny Trójki Piotr Metz i artyści, m.in. Tomasz Organek. Z kolei Dawid Podsiadło nie chce, aby Trójka grała jego utwory. 

Falę odejść z radia zapoczątkowała afera dotycząca piosenki Kazika "Twój ból jest lepszy niż mój", która nawiązuje do wizyty 10 kwietnia br. prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego na Cmentarzu Powązkowskim w Warszawie, pomimo zamknięcia nekropolii dla odwiedzających groby z powodu epidemii koronawirusa.

KJ

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura